Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری به نقل از گاردین، فصل اول سریال هشت قسمتی «بریجرتن» در آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس به نمایش درآمد و با صدرنشین در ۷۶ کشور به رکورد ۸۲ میلیون بیننده رسید. این رکورد تا اکتبر امسال ادامه داشت؛ زمانی که سریال کره‌ای «بازی مرکب» چهار هفته پیش وارد جدول پخش نتفلیکس شد و با ۱۱۱ میلیون بیننده محبوب‌ترین سریال تاریخ این شبکه آمریکایی لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی مرکب چگونه دنیا را تسخیر کرد؟ | شش دلیل برای پدیده شدن یک سریال
«بازی مرکب» که پیروزی خود را مدیون معرفی شدن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است، داستان گروهی از مردم حاشیه‌نشین را در کره جنوبی روایت می‌کند. این گروه برای به دست آوردن یک پول هنگفت وارد یک بازی کودکانه می‌شوند، با این تفاوت که اگر ببازند جان خود را از دست می‌دهند. سریال کره‌ای تازه‌ترین نمونه از موج فرهنگ موسوم به K-Pop است که با گروه موسیقی BTS آغاز شد و با فیلم برنده اسکار «انگل» ادامه یافت.

«بازی مرکب» در بیش از ۸۰ کشور ۱۱۱ میلیون بیننده داشته است؛ آمار و ارقامی که حساب رسمی نتفلیکس در توییتر آن را تایید و منتشر کرد. شیوه برآورد آمار بینندگان یک سریال در شبکه نتفلیکس به این شکل است که اگر هر کدام از مشترکان شبکه یک قسمت سریال را دست‌کم برای دو دقیقه تماشا کنند، جزو آمار به شمار می‌آیند. «بریجرتن» هم بر همین اساس به رقم ۸۲ میلیون بیننده رسیده بود و حالا رکورد آن به دست «بازی مرکب» شکسته شده است.


شبکه آمریکایی نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده بود امسال دست‌کم ۵۰۰ میلیون دلار برای تولید و نمایش برنامه‌های کره‌ای کنار گذاشته است. «بازی مرکب» در دو نسخه با زیرنویس و دوبله در دسترس است و همین بر آمار بینندگان آن افزوده است. پس از «بازی مرکب» و «بریجرتن»، سومین پروژه پربیننده نتفلیکس سریال فرانسوی «لوپن» است که ژانویه امسال به نمایش درآمد.

منبع: الف

کلیدواژه: میلیون بیننده بازی مرکب کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ثبت یک رکورد دیگر در راه آهن

تین نیوز

فعالان بخش حمل و نقل ریلی از ثبت یک رکورد دیگر در شبکه ریلی کشور خبر دادند.

به گزارش تین نیوز،  کانال تلگرامی خانواده راه آهن ایران در این زمینه نوشت: برای اولین بار در تاریخ راه آهن، مدیرعامل راه آهن توانست در ۲۵ روز حدود ۳۰ لوکوموتیو و واگن در ایام پیک را از رده خارج کند.

این رسانه اجتماعی مدعی شد: از این تعداد لوکوموتیو، حدود 10 لوکوموتیو اسقاط شده است.

به نوشته کانال تلگرامی مذکور ، همچنین برای اولین بار در تاریخ راه آهن و در صنعت ریلی، در تاریخ 19 فروردین 1403 ، دیزل قطار مسافری تهران کرمان به دلیل اتمام سوخت، در بلاک مورد -سیریز سرد شده است!

قابل ذکر است این موضوع در حالی مطرح می شود که  سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در نشست خبری روز 19 فروردین ماه خود گفت: مجموع لوکوموتیوهای موجود در کشور از حدود ۷۰ سال گذشته تا آغاز به کار دولت سیزدهم کمتر از ۹۵۰ دستگاه بود که با تولید داخل ۲۱ لوکوموتیو در سال گذشته به بیش از یک هزار لوکوموتیو رسید.

وی بیان داشت: هم اکنون ۱۵۰ لوکوموتیو زیمنس مسافری با عمر متوسط ۱۱ سال در کشور وجود دارد؛ هرچند به صورت نو و سالم به ما تحویل نشد.

مدیرعامل راه آهن یادآور شد: روزی که در شرکت راه آهن وارد شدم ۵۰ دستگاه لوکوموتیو از آنها متوقف بود و نیازمند تعمیر اساسی داشت، از ۱۰۰ لوکوموتیو دیگر باقی مانده ۸۲ دستگاه کار می کرد هرچند فقط ۱۷ لوکوموتیو در رژیم بهره برداری سالم بود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از بیش از یک هزار لوکوموتیو موجود ۲۰۰ لوکوموتیو از حدود ۲۰ تا ۳۰ سال پیش اصلاً استفاده نمی شده و در جایی که آن را " قبرستان لوکوموتیوها " می نامم در نزدیکی کرج نگهداری می شود.

این مقام مسوول تاکید کرد: ۱۵۰ لوکوموتیو متوقف طولانی مدت داریم که قابل بازگرداندن به سیر هستند، در این زمینه یک بسته سرمایه گذاری تعریف شده که اردیبهشت ماه رونمایی می شود که در آن مباحثی همچون فروش یا مشارکت در بازسازی لوکوموتیوها دیده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • ◄ ثبت یک رکورد دیگر در راه آهن