Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:50:23 GMT

یکهزار خانه سازمانی ناجا به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۳۲۱۸

یکهزار خانه سازمانی ناجا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار انتطلمی ایرنا، سردار محمدعلی نوری نژاد روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی مرزبانی در جمع خبرنگاران افزود: ۱۶۴ پروژه اعم از کلانتری، پاسگاه، آگاهی، راهور، منازل مسکونی و ستاد مرزبانی افتتاح شد.

به گفته وی حدود ۶۲ پروژه شروع به احداث شد و قرار است منابع قطعی این پروژه ها تعیین شود تا با تاخیر به بهره برداری نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری نژاد افزود: در طول یک سال با توجه به محدودیت منابع اولویت ناجا ساخت اماکن تخصصی و مسکونی است زیرا نوسازی اماکنی تخصصی منجر به خوشایندسازی و ارتقای خدمات و انگیزه می شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: با تامین منابع بیشتر در سال آینده اماکن بیشتری  احداث و بازسازی می شود. 

افتتاح نمایشگاه دائمی مرزبانی

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دائمی مرزبانی گفت: این نمایشگاه نمادی از ساختار ماموریت، قابلیت و از خودگذشیتگی مرزبانی ناجا است تا هر بینندهای با مراجعه به این مکان به جمع بندی از عملکرد مرزبانی برسد.

نوری نژاد گفت:  مرزبانی از مرز نگهبانی می کند و دارای حساسیت هایی است در جاهایی که دشمنان از قدیم الایام اختلافاتی را برجای گذاشته اند، بعضا مشکلاتی ایجاد می کند، براین اساس این نمایشگاه اصالت، سندیت و وابستگی ایران به این نقاط را خوب نشان می دهد.
وی تاکید کرد: جزایر سه گانه خلیج فارس از قدیم متعلق به ما بوده و هست باید نشانی از آن در این نمایشگاه دیده شود. زمانی که نمایندگانی از کشورهای خارجی به این نمایشگاه می آیند، بدانند که استناد ما یک استناد حقوقی و بر پایه قانون است موضوعات مرزبانی ملی است بر این اساس مسئولان استانی و مرزبانی نمی توانند تصمیم بگیرند و حتما مسئولان اصلی کشور باید در زمینه های حساس مرزی تصمیم بگیرند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش پروژه‌های خدماتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد ‌تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، اقدام‌های اداره خدمات مهندسی و ظرفیت موجود در این شرکت را در سطح مناطق نفت‌خیز مطلوب دانست و گفت: همه باید از این ظرفیت برای رشد منطقه و بهره‌مندی خانواده‌ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های خدماتی در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه پروژه‌های خدماتی تا رسیدن به مطلوب فاصله زیادی داریم و امسال باید این عقب‌ماندگی چندساله منطقه را جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تشریح اقدام‌های این شرکت طی سال ۱۴۰۲ گفت: در جریان احداث پروژه بام فرهنگی امیدیه، در کمتر از ۱۰ روز بیش از هزار و ۱۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری انجام شد که این کار در نوع خود رکورد محسوب می‌شد.

تقی‌زاده احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان، احداث خانه‌ بازی‌های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت، احداث کارگاه تولید دیوارهای بتنی و... را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا دانست که  امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ترابری و تخریب و احداث ۴۸ باب منزل سازمانی فرسوده با نقشه‌های تازه را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پارسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری درباره روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه پیش بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب و دوباره ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری دوباره به کار اضافه شد که به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳