Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کردستان، از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی این قوه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه کردستان خبر داد.

سیروان صیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آزمون رسمی کارشناسان قوه قضاییه فردا پنج شنبه ۲۲ مهرماه همزمان با ۳۸ استان کشور در سنندج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شرکت ۱۰۰۰ نفر متقاضی در سطح استان کردستان در این آزمون خبر داد و بیان کرد: آزمون کارشناسان رسمی در ۳۰ رشته به صورت تجمیعی در دانشگاه کردستان برگزار می شود.

 رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان کردستان از موفقیت ۱۵۰ متقاضی کردستانی در آزمون سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد کارشناس بعد از گذراندن مرحله شفاهی، مشغول گذراندن دوره کارآموزی هستند.

وی اعلام کرد: متقاضیان جهت اخذ کارت آزمون می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کارشناسان رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد

با برگزاری رقابت فینال نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان اول شد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را بدست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

نبی رضایی در فینال کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان 4:10.980 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • ۱۰۰۰ دف عظمت پالنگان را به تصویر کشید