Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@13:41:21 GMT

مهاجم فرانسوی استقلالی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۶۰۲۴

مهاجم فرانسوی استقلالی می شود؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ استقلالی ها پس از جدایی شیخ دیاباته به دنبال پر کردن جای این بازیکن بودند به همین دلیل به چند مهاجم خارجی وارد مذاکره شدند که شنیده می شود به رودی فیلیپه گشتات فرانسوی به توافق رسیده اند و قرار است طی امروز و فردا به تهران سفر کند.

 این بازیکن در تیم های بلکبرن راورز، استون ویلا، میلدرزبرو و پاناتینایکوس بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم فرانسوی ۱۹۳ سانت دارد و قرار است با حضور در تهران در تست های پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند.

هومن جعفری کد خبر: 1114777 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!

به گزارش قدس آنلاین،تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در شرایطی عصر پنجشنبه روبروی هم قرار می‌گیرند که بازی رفت این دو تیم در تهران 2-2 مساوی شده و هر دو بازی فصل گذشته را پرسپولیس برده است.

آخرین باخت سرخ‌ها در آبادان مقابل صنعت نفت به زمستان سال 1400 و روز 15 اسفند ماه در هفته بیست و دوم دو فصل قبل برمی‌گردد که تیم علیرضا منصوراین با دو گل تیم یحیی را شکست داد تا فرار استقلال برای قهرمانی تکمیل شود

علیرضا منصوریان که در قامت سرمربی نفت تهران یک بار در مصاف با پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم با شکست سرخ‌ها قهرمانی را از این تیم گرفته بود، این بار در نقش سرمربی صنعت نفت با دو گل از سد تیم یحیی عبور کرد تا فاصله استقلال با پرسپولیس به شش امتیاز برسد و آبی‌ها با سرمربیگری فرهاد مجیدی امیدوارانه‌تر به سمت قهرمانی پیش بروند.

در این مسابقه با اشتباه عجیب و محرز حامد لک در دقیقه 7 پرسپولیس دروازه‌اش را بازشده دید. در این لحظه ارسال آرام محمدرضا غبیشاوی را لک می‌توانست به راحتی مهار کند، اما دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد و شرایط روانی تیمش را بهم ریخت.

بعد از این گل پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برسد و چند موقعیت خوب در نیمه نخست داشت اما ایستادگی فرزین گروسیان و خط دفاع نفت باعث شد همین یک گل در نیمه نخست پابرجا بماند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس شرایط نسبتا بهتری داشت، اما با حرکت تکنیکی فاخر تهامی و ضربه زمینی محمود مطلق‌زاده صنعت به گل دوم خود نیز رسید.

در این بازی شرزود تمیروف، مهاجم ناکارامد ازبک پرسپولیس، برای اولین بازی پیراهن این تیم را به تن کرد و یک بار نیز در دقایق پایانی تیر دروازه حریف را لرزاند.
از ترکیب اصلی آن روز پرسپولیس تنها وحید امیری و مهدی ترابی در پرسپولیس امروز مانده‌اند و از ارنج اصلی صنعت فاخر تهامی و میثم تهیدست هنوز پیراهن زرد نفتی‌ها را به تن می‌کنند.

با این باخت تیم یحیی گل‌محمدی امیدهایش برای کسب ششمین قهرمانی متوالی را از دست داد تا چشم امیدش به شکست استقلال در دربی برگشت باشد که یازده روز بعد از این بازی برگزار شد و در نهایت به تساوی انجامید تا فاصله حفظ شود و آبی‌ها بدون شکست به سمت قهرمانی پیش بروند.

حالا و بعد از دو فصل و این بار در هفته بیست و چهارم پرسپولیس مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت و فراز کمالوند هم که به رنگ آبی تمایل دارد و یک بار موفق شده در جام حذفی پرسپولیس برانکو را حذف کند، برای باقی تیمش می‌توان عامل خوشبختی استقلال و بی‌رقیب شدن دوباره این تیم برای رفتن به سمت قهرمانی باشد که باید دید او موفق خواهد بود یا اندیشه‌های اوسمار و ستاره‌های پرسپولیس شرایط دیگری را رقم می‌زنند.

دیگر خبرها

  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی