Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مراسم استقبال از علی اکبر یوسفی این قهرمان بابلی که در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان طلسم شکنی نیز کرده است ؛امروز چهارشنبه  از ترمینال بزرگ بابل در موزیرج به طول چهار کیلومتر تا میدان ولایت مرکز شهر با حضور گرم آحاد مردم ومسئولان برگزار شد.

همچنین علاقمندان به کشتی این قهرمان جهان را با نثار گل و لبخند تا روستای زاهدکلا خانه پدریش در بخش لاله آباد  بابل بدرقه کردند و علی اکبر یوسفی نیز  با  ابراز احساسات  اشک و لبخند و دست تکان دادن ها با مردم و علاقمندان به ورزش کشتی همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر یوسفی فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان که در پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ توانست بعد از ۶۰ سال نخستین مدال طلای سنگین وزن تاریخ کشتی فرنگی کشور را از آن خود کند.

این کشتی گیر در این مسابقات پس از استراحت در دور نخست، در یک‌هشتم نهایی ۶-۱ داوید اوواسپیان از ارمنستان را شکست داد و در یک‌چهارم نهایی پیروزی ۲ – ۱ مقابل اسکار مارویک را ثبت کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. در نیمه‌هایی نیز ۲ – ۱ یاسمانی آکوستا فرناندز از شیلی را شکست داد و نخستین فینالیست تاریخ سنگین‌وزن کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی شد. او در دیدار فینال توانست زورابی گدخوری از روسیه را ۵ – ۱ شکست دهد و بر سکوی برتر سنگین‌وزن فرنگی جهان قرار بگیرد. یوسفی فروردین امسال نیز مدال طلای ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا را کسب کرده بود.

برچسب‌ها اسلو مازندران کشتی وزارت ورزش و جوانان بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلو مازندران کشتی اسلو مازندران کشتی وزارت ورزش و جوانان بابل کشتی فرنگی سنگین وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • سیل در فرودگاه دبی؛ بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تاخیر افتاد
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید