Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:14:31 GMT

رقابت جودوکاران قم در مسابقات نوجوانان ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۶۲۷۸

رقابت جودوکاران قم در مسابقات نوجوانان ایران

محمدحسن سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان تا ۲۴ مهر ماه به میزبانی سال تختی تهران برگزار می‌شود و تیمی متشکل از استعدادها و نخبه‌های جودو قم در این دوره به میدان می‌رود.

وی عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها در هر دو بخش دختران و پسران و با حضور جودوکاران تمامی استان‌ها برگزار و به نفرات برتر پاداش نقدی اهدا خواهد شد، در مجموع یک میلیارد و ۲۶۰ هزار ریال پاداش نقدی مقابل سکو به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف این دوره از مسابقات تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات جودو استان قم افزود: با تصمیم مسؤولان فدراسیون جودو این دوره از مسابقات قهرمانی کشور به نام شهید پهلوان علی لندی جوان شجاع ایذه‌ای برگزار می‌شود و تیم قم با ترکیب ابوالفضل محبی، مهدی عالمی، یاسر رضا قلی‌گل، ابوالفضل قاسمی، محمدجواد محبی، محمد جعفریان و محمدجواد حسین‌خانی با حریفان روبه‌رو می‌شود.

وی عنوان کرد: کادر فنی به همراه اعضای تیم جودو نوجوانان و جوانان قم پیش از اعز ام به مسابقات کشوری به هدف زیارت و مدد گرفتن از حضرت فاطمه معصومه (س) به بارگاه این بانو مکرمه مشرف شدند تا با روحیه‌ای مضاعف راهی رقابت‌ها شده و با دست پر به قم بازگردند.

سالاری در ادامه به دیدار اخیر با رئیس فدراسیون جودو اشاره و بیان کرد: در این جلسه مجید متقی مشاور رئیس فدراسیون جودو در امور کاتا و نایب‌رئیس هیات قم، محمدرضا صحرایی رئیس شورای فنی جودو قم و اعضای هیات رئیسه هیات به اتفاق محمدعلی عزیزی رئیس کمیته امور استان‌ها نیز حضور داشتند.

رئیس هیات جودو استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه پیرامون مباحث روز ورزش جودو و همچنین در خصوص عملکرد 6 ماهه هیات جودو قم گفت‌وگو شد و در پایان با توجه به عملکرد نیمه نخست سال، مبلغی به عنوان کمک مالی از سوی فدراسیون جودو به هیات قم اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم جودو نوجوانان سالاري فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار می شود که تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا قرار بود بامداد پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها نیز با مشکل روبرو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی و‌ قرعه کشی مسابقات را انجام داد و بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای ساعت ۱۸ پنجشنبه (۳۰ فروردین) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد تا ملی پوشان کشورمان ابتدا به مقصد دبی سفر کنند و پس از آن به کشور هنگ کنگ اعزام شوند، اما متاسفانه باز هم مسئولان فرودگاه از تاخیر در پرواز‌های امارات خبر دادند.   این تاخیر‌ها و لغو پرواز‌ها برای چندین بار و در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (۳۱ فروردین) پس از ۳۰ ساعت انتظارِ ملی پوشان کشورمان در سالن انتظار، تمام پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) لغو و در نهایت تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان بخاطر زمان کم باقی مانده تا مراسم قرعه کشی و وزن کشی مسابقات از سفر به این رقابت‌ها بازماندند و جودوکاهای کشورمان فرصت حضور در سی و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان