Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید موانیه ئی مدیر شبکه بهداشت شهرستان رزن بیان کرد: شهرستان رزن در وضعیت نارنجی قرار دارد و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت شهرستان بحرانی خواهد شد.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در رزن تاکنون سه هزار و ۲۹۸ نفر به کرونا مبتلا شده و سه هزار و ۲۸ نفر بهبود یافته‌اند و در حال حاضر ۳۰ نفر بیمار مشکوک و مثبت کرونا در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت ادامه داد: شهرستان رزن رتبه دوم را در پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در استان را دارد.

موانیه ئی اضافه کرد: درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال تقریبا ۸۰ درصد است، همچنین درصد پوشش واکسیناسیون کل جمعیت در نوبت اول ۶۱.۳ و درصد پوشش واکسیناسیون در نوبت دوم حدود ۲۵ درصد است.

او افزود: هم اکنون سه مرکز تجمعی واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال است که دو مرکز در شهرستان رزن و یک مرکز در دمق بوده و علاوه بر مراکز تجمعی واکسیناسیون،۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت نیز فعالند که این مراکز ظرفیت تزریق روزانه سه هزار دوز واکسن را دارند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه بهداشت کروناویروس پوشش واکسیناسیون شهرستان رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است

دکتر منیره رحیم خانی دکترای علوم آزمایشگاهی، PhD میکروب شناسی بالینی و عضو هیئت علمی (دانشیار) دانشگاه علوم پزشکی تهران با تشریح اهمیت نقش آزمایشگاه‌ها گفت: آزمایشگاه‌ها خط مقدم در تشخیص و درمان بیماری‌ها هستند و اگر آزمایشگاهی وجود نداشته باشد، هیچ پزشکی نمی‌تواند به تشخیص قطعی درباره بیمار خود برسد.

وی افزود: با وجود آزمایشگاه‌ها، یک دکتر می‌تواند بیماری را تشخیص دهد؛ ساده‌ترین بیماری‌ها با علائم بالینی زیاد، با وجود آزمایشگاه‌ها تشخیص داده می‌شوند.

این دکتر بیان کرد: بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است؛ من این روز را به تمام آزمایشگاهیان، سفیدپوشان و افرادی که در خط مقدم تشخیص بیماری هستند، تبریک می‌گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ درصد بارش سال آبی استان سیستان و بلوچستان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند