Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@09:21:06 GMT

ثبت نام ایران خودرو ( لینک رانا پلاس )

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۷۲۱۵

ثبت نام ایران خودرو ( لینک رانا پلاس )

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت ایران خودرو بیست و چهارمین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه 20مهر ماه 1400 آغاز کرده است. در این مرحله چهار خودرو شامل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پژو 207 دستی، رانا پلاس و پژو پارس بنزینی با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه به فروش خواهند رسید. متقاضیان می‌توانند از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو، درخواست خود را جهت شرکت در فرایند قرعه‌کشی یکی از محصولات مذکور، ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است متقاضیان تا روز جمعه 23مهر فرصت دارند که در مرحله بیست و چهارم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو شرکت کنند. در این طرح قیمت رانا پلاس حدودا برابر 180میلیون و 392هزار تومان اعلام شده و در صورت انتخاب شدن در قرعه کشی، مشتری باید ظرف مدت سه روز مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت ایران خودرو واریز کند.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

معرفی رانا پلاس

 رانا پلاس یکی از جدیدترین تولیدات شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۹ روی خط تولید این کمپانی حاضر شده و نسبت به رانا معمولی برخی اصلاحات را تجربه کرده است.

از لحاظ تغییرات ظاهری می‌توان به استفاده از دی‌لایت نئونی و تغییر گرافیک داخلی چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره متفاوت، دستگیره‌ها به همراه زه‌ جانبی همرنگ بدنه و آینه‌های برقی راهنمادار طرح جدید اشاره کرد. درون کابین هم از غربیلک فرمان مشابه پژو ۲۰۷ ، مجموعه دسته راهنما و دسته برف‌پاک‌کن طرح جدید، روکش صندلی جدید و تودری ها با طرح متفاوت استفاده شده است.

رانا پلاس از نظر فنی تفاوت چندانی با رانا ال ایکس ندارد و از همان موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۲۰۶ تیپ پنج، یعنی پیشرانه tu5 پژو نیرویی برابر با ۱۰۵ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۸۰۰ و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در دور موتور ۴۰۰۰ دریافت می‌کند؛ توان موتور رانا پلاس هم توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی در اختیار چرخ‌های جلو قرار می‌گیرد.

حداکثر سرعت رانا پلاس به حدود ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن معادل ۱۲ ثانیه اعلام شده است. ضمنا مصرف سوخت این خودرو در جاده برابر ۵.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و این رقم به طور متوسط تا ۶.۹ لیتر در سیکل ترکیبی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، افزایش پیدا می‌کند. باک سوخت رانا پلاس هم برابر ۵۰ لیتر ظرفیت دارد و درون صندوق عقب آن گنجایشی برابر با ۴۰۰ لیتر یافت می‌شود که در رفع نیازهای خانواده‌های ۴ تا ۵ نفره کفایت خواهد کرد.

گفتنی است که شرکت ایران خودرو گیربکس شش سرعته دستی MT6 را برای نصب در رانا پلاس مهیا کرده تا در کنار موتور tup5 به قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر به کار گرفته شود. البته در مرحله بیست و چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، صرفا همان گیربکس پنج دنده روی رانا پلاس نصب می‌شود.

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو (با مهلت ٣روزه واریز وجه) شرایط و اقساط مسکن دولتی اعلام شد / چینی‌ ها مسکن حمایتی را می سازند باکو راه ایران در خزر را می‌ بندد؟/ ابهام بزرگ تقسیم‌ بندی خزر قیمت خودرو شاهین (۱۴۰۰/۷/۲۰) ۵ خبر مهم اقتصادی۱۴۰۰/۷/۱۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام خودرو شرکت ایران خودرو رانا پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟

فرارو- تارا دنده‌ای ارزان‌ترین تیپ این خانواده به‌حساب می‌آید و در بازار آزاد ۷۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت تارا اتوماتیک در بازار آزاد به ۹۳۰ میلیون تومان رسیده و تارا اتوماتیک تیپ V۴ به طور متوسط یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک که یکی دیگر از گرانقیمت‌ترین سواری‌های داخلی است، ۹۶۵ میلیون فروخته می‌شود و خرید ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای ۹۹۰ میلیون آب می‌خورد.

قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید که تفاوتی با اعدادوارقام اعلامی روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

هفت فروردین 1403

هشت فروردین 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز

725 میلیون تومان

725 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی

675 میلیون تومان

675 میلیون تومان

دنا پلاس

755 میلیون تومان

755 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌

885 میلیون تومان

885 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

965 میلیون تومان

965 میلیون تومان

پارس سال XU7p

655 میلیون تومان

655 میلیون تومان

207 دنده‌ای فرمان برقی

755 میلیون تومان

755 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای

990 میلیون تومان

990 میلیون تومان

رانا پلاس سقف فلزی

585 میلیون تومان

585 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1

775 میلیون تومان

775 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2

930 میلیون تومان

930 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4

یک میلیارد و 165 میلیون تومان

یک میلیارد و 165 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما

630 میلیون تومان

630 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 2

595 میلیون تومان

595 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات کشور در سال ۱۴۰۲
  • با نیم میلیارد فیدلیتی پرستیژ بگیر! / فروش حواله خودروی نوظهور بهمن موتور
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳