Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل هنرهای نمایشی،‌ عبید رستمی دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اعلام کرد به منظور حمایت و قدردانی از کادر بهداشت و درمان که مدافعان سلامت جامعه در صف اول سنگر مبارزه با بیماری کرونا هستند همچنین دعوت و تشویق مردم به‌ویژه اهالی شهرستان مریوان برای استقبال و تعجیل در امر واکسیناسیون، اقدام به راه‌اندازی پویشی حمایتی در همین راستا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که به ابتکار دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه‌اندازی شد، گروه‌های پذیرفته شده در جشنواره به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان سایر رشته‌های هنری و با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان و دبیر اجرایی جشنواره در یکی از پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان مریوان حاضر شده و با اجرای چند برنامه کوتاه فرهنگی و هنری و اهدای شاخه گل به کادر درمان، از زحمات آنها قدردانی و شهروندان مریوانی و عموم مردم را به انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دعوت کردند.

در پایان نیز چند نفر از هنرمندان به صورت نمادین واکسن زدند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از یکم تا ششم آبان به دبیری عبید رستمی در شهر مریوان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها واکسیناسیون تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسیناسیون تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان واکسیناسیون تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تئاتر تئاتر خیابانی مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر حسین قدیمی عضو تیم طراحی حوزه هنری گفت: ۸ ساعت پس از این اقدام طرح‌های حوزه هنری که شامل ۸ عرشه پل و پنج بنر است در فضا‌های شهری نصب شد.

همچنین این طرح‌ها در فضای مجازی مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی