Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در راستای تسریع شفافیت در زنجیره تامین و توزیع تولید کنندگان تایر و تیوب باید حداکثر تا اول آذر ماه نسبت به اخذ تاییدیه گارانتی از طریق سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با استناد به دستورالعمل اجرایی فروش و خدمات پس از فروش تایر و تیوپ مورخ ۱۳۹۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰.۲ و اطلاع رسانی‌های قبلی مبنی بر لزوم اخذ تأییدیه گارانتی توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان تایر و تیوب از طریق سامانه جامع گارانتی و با توجه به الزام ایجاد شده در سامانه، ثبت سفارش واردکنندگان این کالا منوط به اخذ شناسنامه گارانتی فعال است.

بر این اساس، کلیه تولید کنندگان تایر و تیوب تا ابتدای آذر ماه امسال ملزم به ثبت شناسنامه گارانتی در سامانه جامع گارانتی از طریق سایت www.ntsw.ir هستند. البته در صورت عدم اقدام پس از تاریخ مذکور امکان ثبت و سفارش مواد اولیه تولید تایر در سامانه ثبتارش میسر نخواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان سامانه جامع تجارت شناسنامه گارانتی سامانه جامع گارانتی تایر و تیوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمزه حورسی در نشست رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی منطقه آزاد ماکو افزود: تدوین مقررات برای سرژمین اصلی در وزارتخانه ها بدون استثنا قائل شدن مناطق آزاد باعث بروز مشکل شده و رعایت این قوانین در مناطق آزاد برای تولیدکنندگان فشار زیادتری را تحمیل کرده است.

وی افزود:‌ مناطق آزاد در دنیا موتور پیشران اقتصاد هستند، چون فعالیت های تولیدی و خدماتی در این مناطق با استفاده از مزیت های قانونی کمتر از قلمرو گمرکی کشور کم هزینه تر و محصولات تولیدی رقابتی تر هستند.

این مسئول با تایید صحبت های تولیدکنندگان در خصوص اجرایی نشدن قانون ماده ۶۵ اضافه کرد: مناطق آزاد الگوی به کارگیری روش ها و مدل های جدید مدیریتی باید باشند و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این مناطق فارغ از دیوانسالاری قلمرو گمرکی کشور بایستی مسائل و مشکلاتشان به فوریت حل و فصل شده و صدور پروانه و ثبت شرکت و کل فرآیند دریافت مجوز سرمایه گذاری در حداقل زمان ممکن به انجام برسد.

این جلسه در شهرک صنعتی ماکو طی بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت