Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دومین مرحله از اجرای پویش «تهران دوباره جان میگیرد» با هدف واکسیانسیون اقشار کم برخوردار از فردا پنجشنبه 22 مهر آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار شهر به گفته مهدی نصیری سرپرست سازمان مدیریت بحران شهر تهران از فردا قرار است 22 اتوبوس در 22 منطقه شهرداری تهران به عنوان «اتوبوس‌های زندگی» در ساعت‌های مشخص، کار واکسیناسیون افشار کم برخوردار و نیازمند را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتوبوس‌ها دارای تجهیزات پزشکی و ارتباطی و برچسب‌های مشخص در بدنه هستند و تحت پویش «تهران دوباره جان میگیرد» فعالیت خواهند کرد.
به گفته نصیری؛ در فاز دوم پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» به ظرفیت ایستگاه‌های مترو خدمت‌رسان در امر واکسیناسیون هم اضافه می‌شود و تعداد این ایستگاه ها به 22 ایستگاه می‌رسد.
به گفته جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری همچنین قرار است در فاز دوم، از ظرفیت 220 مسجد پرحمعیت و شاخص در 22 منطقه تهران برای واکسیناسیون استفاده شود و در واقع ون‌های واکسیناسیون هر روز در یک مسجد مستقر می‌شود.
در زیر نشانی و ساعت کار اتوبوس ها، ایستگاه های متروی منتخب و مساجدی که در این طرح اقدام به واکسیناسیون افراد می کنند آمده است.
برای اطلاع از محل استقرار اتوبوس ها اینجا کلیک کنید
برای اطلاع از ایستگاه های متروی منتخب اینجا کلیک کنید
برای اطلاع از فهرست مساجد منتخب اینجا کلیک کنید
لازم به ذکر است ساعت فعالیت ایستگاه های مترو برای تزریق واکسن از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب و در دو شیفت کاری است.
این در حالی است که تزریق واکسن توسط اتوبوس ها در میادین منتخب از ساعت 9 صبح لغایت 6 عصر انجام خواهد گرفت و انجام واکسیناسیون در 220 مسجد منتخب از ساعت 5 عصر لغایت 8 شب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهران دوباره جان ایستگاه ها اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک دانشگاه بین‌المللی در تهران غیرقانونی اعلام شد | فهرست همه دانشگاه‌های مجاز کشور را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم اعلام کرد: «پیرو پیگیری و تماس مکرر متقاضیان و نگرانی خانواده‌های آنان درخصوص مؤسسه بدون مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با عنوان «دانشگاه بین‌المللی زاگرس به عنوان یک مؤسسه آموزش عالی» که در فضای مجازی با آدرس https://ziu.university/fa و آدرس portal.prfa.org.ir با عناوین «پردیس بین‌الملل البرز» و «پردیس رسا فنون البرز» و به استناد شماره مجوز ۲۷۷۹۲۰-۲۴-۲ که مربوط به مجوز تمدید موافقت اصولی مؤسسه آموزش عالی آزاد تلاشگران واقع در تهران که برای فعالیت در زمینه حقوق، کسب و کار و حقوق شهروندی تا پایان سال ۱۴۰۱ است، فعالیت می‌کند. لذا استفاده از مجوز صادر شده که هیچ ارتباطی با آدرس‌های مجازی ذکر شده در بالا ندارد فاقد وجاهت قانونی است.

اسامی دانشگاه‌های دولتی، وابسته و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، دانشکده‌ها، آموزشکده‌ها، مجتمع‌های آموزش عالی، مدارس عالی و مراکز آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اینجا (کلیک کنید) قابل مشاهده است.

صرفا مدارک دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات یادشده که مصوب شورای گسترش آموزش عالی بوده و از طریق آزمون سراسری (توسط سازمان سنجش آموزش کشور) و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب مراجع ذی‌صلاح پذیرفته شده باشند مورد تایید می‌باشد.»

کد خبر 843868 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران خبر مهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟
  • اعلام زمان گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد
  • فعالیت یک دانشگاه بین‌المللی در تهران غیرقانونی اعلام شد
  • فعالیت یک دانشگاه بین‌المللی در تهران غیرقانونی اعلام شد | فهرست همه دانشگاه‌های مجاز کشور را ببینید