Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسن آصفری در نطق امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  با توجه به اینکه دولت در حال بررسی لایحه بودجه 1401 می‌باشد لازم است به موضوع وضعیت نیروهای مسلح و مسئله بنیه دفاعی کشور توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: توجه مسئله بازنشستگان و لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان اصلی مهمی است که در لایحه بودجه باید به آن پرداخته شود، چرا که در قانون اساسی به موضوع عدالت اشاره شده و باید این اصل قانونی به درستی در کشور اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اهمیت مسئله بهداشت و درمان و پرداخت هزینه سنگین  مردم بابت هزینه‌های بهداشت و درمان بیان کرد: بعضی از مردم فاقد دفترچه بیمه هستند و خدمات درمانی مناسبی نیز از سوی تامین اجتماعی ارائه نمی‌شود و مردم ناچار به پرداخت هزینه‌های هنگفت هستند که باید برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به موضوع آلودگی هوا نیز مسئله مهمی است، متاسفانه با گذشت 7 ماه ازسال شهر اراک کمتر از 50 روز هوای پاک داشته جای بسی تاسف است که در دولت قبل به این مهم توجه نشد.

آصفری بیان داشت: در حوزه آب روستایی نیز در حال حاضر 46 روستا در اراک و کمیجان و خنداب با کمبود آب مواجه هستند که باید دولت به موضوع آب توجه کنند، در حوزه راه‌های شهرستان نیز به دلیل  نفوذ و لابیگری در برخی جاها آسفالت روی آسفالت ریخته می‌شود، اما در برخی شهرها روستاها فاقد راه مناسب آسفالته هستند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اصناف بیان کرد: در موضوع اصناف نباید هر بار قانون افزایش مالیات را تصویب کنیم، اما توجهی به صنوف که با درامد پایین درحال گذران زندگی هستند، بی‌توجه باشیم، در بخش کشاورزی نیز جوجه یک روزه رابیمه می‌کنیم، اما کشاورزی که 70 سال کار کشاورزی کرده است، بیمه ندارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: اصحاب رسانه نیز در حالی که فشاری برای نظام ندارند، اما از هرگونه حمایت محروم هستند، زندگی جوانان و مسئله اشتغال آنان با شعار حل نمی‌شود، جوان نیاز به کار دارد و اشتغال او با شعار حل نمی‌شود.

 به گزارش فارس اشاره به وضعیت زنان بدسرپرست و زنان خانوار، افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، عدم رتبه‌بندی فرهنگیان، موضوع کارگران و عدم امنیت شغلی کارگر، مبارزه با حقوق های نجومی مدیران و توجه به دشمن واقعی منطقه از دیگر محورهای سخنرانی نماینده مردم در مجلس بود.

 انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: لایحه بودجه نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست که در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مردم منطقه مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و معیشتی مطرح کردند و مقرر شد این جلسات با حضور میدانی مدیران در محلات مختلف برگزار شود تا بتوانیم حداقل قسمتی از این مشکلات را در مدت کوتاه مرتفع کنیم.
باقری افزود: این نشست‌ها به صورت مستمر در محلات و مناطق حاشیه نشین به خصوص شهر ساوه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در این نشست حمایت از گروه‌های مردم را یک تکلیف دانست که باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مخلص الائمه افزود: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را در مسیر درست پیگیری کند.
 برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • چرایی شکست قانون حمایت از فرزندآوری؛ آما و ارقام چه می‌گوید؟
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • رخ نمایی باغ لاله در روز‌های بهاری اراک
  • کارت سوختی که ۲ روزه تولید و ۲ ماهه دست مردم می رسد!