Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پراید به هرچیزی از آدم گرفته تا درخت و گاردریل و .... برخورد کند، سه و دو دهم نفر در آن می‌ میرند یا مجروح می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، ظهر امروز مراسم تجلیل از کروکی‌های برتر کشور با حضور سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی راهور ناجا و جمعی از مدیران شورای عالی تصادفات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هادیان فر در این مراسم گفت: آسیب تصادفات کمتر از کرونا نیست. کرونا بالاخره از بین می رود اما تصادف همواره وجود دارد.به ازای فوت هر نفر در اثر تصادف کشور ۵,۳ میلیارد به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کشور خسارت وارد می شود.

او ادامه داد: در هر ساعت نزدیک به دو نفر در تصادف فوت می کنند.۴۰ درصد از این تصادفات را موتورسیکلت ها شامل می شوند و نقش مدیریت در این حوزه یک نقش اصلی است و به تنهایی نمی توانیم این کار را مدیریت کنیم.

سردار هادیان فر گفت: رئیس جمهور باید جلسه بگذارد و تعیین تکلیف کند.

او با بیان اینکه بعد از نقش مدیریت نقش راه ها در مسأله تصادفات مطرح است گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از فوتی های تصادفات هنوز در نقاط حادثه خیز اتفاق می افتد. در کشور ۵ هزار و ۳۰۰ نقطه حادثه خیز داریم که سه هزار و ۲۰۰ مورد برون شهری و دو هزار حادثه درون شهری هستند.

سردار هادیان فر گفت: ۳۵ میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم و ۶۰ تا ۶۵ درصد ناوگان عمومی ما فرسوده است  که هزینه های زیادی به بیمه تحمیل خواهد کرد.

او ادامه داد: پراید و ۴۰۵ را چطور از رده خارج کردیم؟ پراید به هرچیزی برخورد می‌کند ۳ و دو دهم نفر در آن یا می‌ میرند و یا مجروح می شوند؛  به هرچیزی که برخورد می کند از آدم گرفته تا درخت و گاردریل و غیره.

سردار هادیانفر با تاکید بر اینکه جرائمی که امروز برای خودروها وجود دارد مطلقا بازدارنده نیست گفت: چرا که الزامی به پرداخت برای راننده وجود ندارد. در اروپا از دارایی فرد کسر می کنند که تخلف نکند و جریمه برای پول گرفتن نیست، برای تخلف نکردن است.قانون احتیاج به اصلاح و بازنگری دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شورای عالی تصادفات سردار هادیان فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

 

 

به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد