Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- "ابوالفضل فخرالاسلام" فعال سیاسی، رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی در استان مرکزی دار فانی را وداع گفته و آسمانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، ساعات پایانی روز سه‌شنبه 20 مهرماه (روزگذشته) خبری تلخ در بین اهالی رسانه استان مرکزی دست به دست می‌شد که به دلیل غیرباور بودن تا ساعتی فعالان سیاسی و رسانه استان در شوک بوده و پیگیر صحت یا کذب بودن آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند شواهد موید صحت خبر منتشر شده بود اما همه آرزو می‌کردند که چنین خبری کذب باشد ولی بعد از مدتی از سوی خانواده وی و مسئولان اورژانس و پلیس استان تائید شد :"دکتر ابوالفضل فخرالاسلام که بین دوستان و رزمندگان دفاع مقدس به حاج ابوالفضل شناخته می‌شد، براثر سانحه رانندگی در محور کمیجان- آهنگران در مسیر برگشت از کمیجان(زادگاهش) به سمت اراک جان خود را از دست داده و آسمانی شد".

فخرالاسلام که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و دهه‌ها در مجموعه آموزش و پرورش استان مرکزی مشغول به کار بوده و شاید نقطه عطف فعالیت وی را حضور در مدارس شاهد باید دانست که هزاران دانش آموز از فرزندان و خانواده معظم شاهد، ایثارگر و جانباز در کلاس‌های درس وی علم آموزی کردند.

وی که مدیرمسئول هفته نامه شمس استان و آفتاب بود، از جمله معدود رسانه‌های مکتوب جریان انقلابی بود که چندین دهه در دفاع از جریان انقلاب اسلامی قلم زده و نیز چندین جلد کتاب در حوزه های مختلف تدوین نموده است.

فخرالاسلام که از جمله نیروهای انقلابی استان مرکزی به شمار می‌رود، سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی، رئیس ستاد مردمی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در سال 96 و نیز عضو ارشد ستادهای آیت الله رئیسی در سال 1400 بود و پیش از آن نیز در ستاد انتخاباتی نیروهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری ادوار گذشته نیز فعال بوده است.

وی همچنین در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای جریان انقلابی معرفی شده از سوی شورای ائتلاف استان مرکزی در کنار علی اکبر کریمی(نماینده فعلی مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس) معرفی شد که با استقبال خوب مردمی توانست پس از کریمی و آصفری به عنوان نفر سوم نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان باشد.

فخرالاسلام از فعالان سازمان بسیج رسانه استان بوده که در دوره‌ای نیز به عنوان یکی نواب هیئت رئیسه سازمان بسیج رسانه استان نیز از سوی فعالان بسیجی حوزه رسانه استان انتخاب شد.

براساس برنامه‌ریزی اعلام شده، پیکر این جانباز دوران دفاع مقدس و فعال سیاسی و رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی فردا از ساعت 10 صبح فردا پنجشنبه 22 مهرماه در آرامستان شهر اراک تشییع می‌شود.

پس از تشییع در اراک، پیکر وی به زادگاهش شهرستان کمیجان منتقل خواهد شد و از ساعت 15 تا 16.30 فردا (پنجشنبه 22 مهرماه) مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت در آرامستان محله سراب کمیجان برگزار می‌شود.

استاد دانشگاه آزاد واحد کاشان دار فانی را وداع گفتمادر شهیدان احمد، محمود و عباس میرمحکم دار فانی را وداع گفتمداح نامی استان اردبیل دار فانی را وداع گفت

به گزارش تسنیم، درپی درگذشت این جانباز سرافراز و فعال سیاسی، رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی "سردارمحسن کریمی" فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای این ضایعه را تسلیکت گفت، در پیام فرمانده سپاه استان مرکزی آمده است:

خبر درگذشت رزمنده دفاع مقدس، استاد انقلابی و معلم بسیجی دکتر حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» که حیات با برکتشان مملو از مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در دفاع از ارزش های انقلابی توام با روحیه جهادی و انقلابی است، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» با حضور تاثیرگذارش در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های اسلامی منشا خدمات ماندگار و تاثیرگذاری بود و در صحنه های جهاد تبیین حضوری عاشقانه و دلیرانه داشت.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی دار فانی را وداع استان مرکزی رسانه استان فعال سیاسی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،سردار فدوی امروز در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری که به‌منظور بررسی ابعاد و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، اظهارداشت: همه توانمندی‌ های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند؛ تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما با انجام عملیات همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد.

وی افزود: در عملیات وعده صادق در واقع ما با هم پیمانان رژیم منحوس اسرائیل یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم و  توانستیم  قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا نمایان کنیم؛ این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که چند ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد و همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

جانشین فرمانده کل سپاه  تاکیدکرد: خون سردار شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد؛ همه توانمندی‌‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه برسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی در دنیا برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی ادامه داد: در طول 8 سال دفاع مقدس آمریکا بار‌ها به‌طور مستقیم با ما مقابله کرد اما  اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در حوادثی مانند صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس  حدود 40 هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند؛ این شهادت سبب شد قدرت بی نظیری به سپاه پاسداران بخشیده شود و پیروز میدان‌های نبرد حق علیه باطل باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی گری علیه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است محقق می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است،‌ گفت: در بیش از 92 درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می یابد تا به ظهور ختم شود.

وی با عنوان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است چرا که خداوند وعده داده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می کند.

گفتنی است؛نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست