Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فاطمی‌پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درگردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری در حرم مطهر رضوی گفت: نخبگان و رتبه‌های نخست کنکور سراسری می‌توانند موتور محرک جامعه باشند.

او بر لزوم برنامه‌ریزی برای این قشر از جوانان تأکید کرد افزود: شما جوانان به واسطه هویتی که دارید می‌توانید مسیر تأثیرگذاری را در جامعه ایجاد کنید و در واقع رسالت شما با سایر جوانان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: ما مسئولان نیز باید در مسیر انتخاب گام‌های بعدی زندگی شما نخبگان را یاری کنیم و این کمک می‌تواند در آرام کردن فضا، امید به آینده، آگاه سازی شما جوانان در اتفاقات پیرامون جامعه باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین فاطمی‌پور بیان کرد: این گردهمایی می‌تواند آغازی برای یک اتفاق بزرگ و هویتی جدید باشد و شما نخبگان اگر بتوانید جمع نخبگانی را حول محور شهر و دیار خود ایجاد کنید و برای علایق خود برنامه‌ریزی درستی داشته باشید می‌توانید افتخارات بزرگی خلق کنید.

او تصریح کرد: شما نخبگان دارای استعداد‌هایی مختلف هنری، سیاسی، فرهنگی، پزشکی و... هستید که این استعداد‌ها باید شناسایی شود تا با برنامه‌ریزی صحیح به موفقیت‌های روزافزونی نائل شوید.

بهره‌مندی از خوان بابرکت امام رضا (ع) در مهمانسرای حضرت، اجرای همخوانی گروه سرود آوای رضوان و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون سراسری رتبه های برتر کنکور سراسری نخبگان دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم