Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@04:10:47 GMT

آمار واکسیناسیون کرونا در غرب‌ پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۸۸۳۱

روزانه ۳ هزار نفر از شهروندان در مراکز بهداشتی و خدماتی غرب پایتخت واکسینه می شوند. ناطقان: به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای پویش تهران دوباره جان می گیرد و رویکرد مدیریت ارشد شهری برای مهار کرونا، تلاش کردیم از همه ظرفیت های شهری برای واکسیناسیون شهروندان غرب تهران استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: پایگاه پشتیبانی میدان فتح وابسته به شهرداری تهران، به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ نفر از شهروندان را واکسینه می کند.

شهردار منطقه ۹ اضافه کرد: در راستای تسریع در واکسیناسیون عمومی، مجموعه پنها وابسته به وزارت دفاع نیز به طور میانگین با ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۱۰۰۰ نفر از شهروندان در حال خدمت رسانی است، درمانگاه شمس متعلق به وزارت بهداشت نیز با ظرفیت واکسینه کردن روزانه ۵۰۰ از شهروندان در محدوده غرب پایتخت فعال است.

وی در ادامه با تشریح اقدامات شهرداری در تسریع واکسیناسیون شهروندان عنوان کرد: هماهنگی لازم جهت استقرار اتوبوس سیار در میدان استاد معین و نیز واکسیناسیون شهروندان در شهرک های مسکونی منطقه ۹ با معرفی ۱۰ مجتمع مسکونی به سازمان مدیریت بحران شهر تهران در دست اقدام است.

خسروی در پایان با برشمردن ضرورت تامین سلامت و خدمت به شهروندان خاطر نشان کرد: با هم افزایی همه دستگاه ها و نهادهای اجرائی و خدمت رسان می توان ضمن مهار بیماری کرونا، جانی دوباره به شهر بخشید.

لازم به ذکر است مراکز بهداشتی و خدماتی منطقه ۹( سوله بحران میدان فتح، مرکز پنها و درمانگاه شمس) در حال حاضر از ساعت ۸ لغایت ۲۰ اقدام به واکسینه کردن شهروندان می کنند. منبع: مهر برچسب ها: واکسیناسیون ، غرب پایتخت ، واکسن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسیناسیون غرب پایتخت واکسن منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی گفت: ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در استان به ثبت رسید که ۷۸۷ مورد کمتر از سال ۱۴۰۱ بود.

سعید احمدی افزود: این آمار نشان می دهد که در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، میزان وقوع تولد در آذربایجان‌غربی ۱.۵ درصد کاهش یافته است.

احمدی اظهارکرد: با توجه به این آمار، روزانه حدود ۱۳۹ تولد در آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده که دو تولد کمتر از سال ۱۴۰۱ برآورد می شود.

وی گفت: در سال گذشته همچنین ۱۶ هزار و ۶۲۱ مورد فوت در استان به ثبت رسیده است که ۲۵۲ مورد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی اضافه کرد: طبق آمار، روزانه به طور متوسط حدود ۴۶ نفر در آذربایجان‌غربی فوت کردند که نزدیک به یک نفر نسبت به سال ۱۴۰۱ بیشتر شده است.

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی