Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری آستان‌ قدس رضوی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این گردهمایی گفت: نخبگان و رتبه‌های نخست کنکور سراسری می‌توانند موتور محرک جامعه باشند.

حجت الاسلام مهدی فاطمی‌پور بر لزوم برنامه‌ریزی برای این قشر از جوانان تاکید کرد و افزود: شما جوانان می‌توانید مسیر تاثیرگذاری را در جامعه ایجاد کنید و رسالت شما با سایر جوانان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسوولان نیز باید در مسیر انتخاب گام‌های بعدی زندگی، نخبگان را یاری کنند و این کمک می‌تواند در آرام کردن فضا، امید به آینده و آگاه سازی جوانان در زمینه اتفاقات پیرامون جامعه باشد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: این گردهمایی می‌تواند آغازی برای یک اتفاق بزرگ و هویتی جدید باشد و نخبگان اگر بتوانند جمع نخبگانی را حول محور شهر و دیار خود ایجاد کنند و برای علایق خود برنامه‌ریزی درستی داشته باشند می‌توانند افتخارات بزرگی خلق کنند.

لزوم شناسایی استعدادهای نخبگان

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم گفت حرم مطهر رضوی سراسر نور، رحمت و معنویت است و همه ما رافتی را که از برکات زیارت حضرت امام رضا (ع) شامل حالمان شده است در زندگی خود شاهد هستیم.

عباس شیراوژن افزود: همه ما معادنی در وجودمان داریم که باید کشف شوند، نخبگان نیز دارای استعدادهای مختلف هنری، سیاسی، فرهنگی، پزشکی و امثال آن هستند که باید شناسایی شود تا با برنامه‌ریزی صحیح به موفقیتهای روزافزون نائل آیند.

وی ادامه داد: نخبگان با اراده قوی خود در رقابتی سنگین اتفاق بزرگی را رقم زدند اما این بخشی از توانایی‌های آنان است لذا باید قدر خود را بدانند.

کنکور امسال با شرکت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر از نهم تیر ماه به مدت چهار روز برگزار و نتایج نهایی آن چهارم مهر ماه اعلام شد.

برچسب‌ها مشهد حرم امام رضا دانشجو نخبگان کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد حرم امام رضا دانشجو مشهد حرم امام رضا دانشجو نخبگان کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳

نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است.

در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت‌های آزمون امسال با سال‌های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه‌های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند.
صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

کد خبر 745000

دیگر خبرها

  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • برترین دانشگاه‌ها در هر رشته کدامند؟
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد