Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه در توئیتی نوشت: گزارش تفریغ بودجه ۹۹ نشان داد که در سومین سال تحریم با وجود عدم تحقق ۶۲.۵ از درآمدهای نفتی دولت موفق شد بودجه را مدیریت کند.

او افزود: با تحقق ۱۰۱ درصدی درآمد مالیاتی و از طریق انتشار اوراق مالی بدون استقراض از بانک مرکزی و با بیش از ۷۲۷ میلیارد تومان مازاد منابع نسبت به مصارف، هم ۹۰ درصد اعتبارات عمرانی پرداخت شد و هم همسانسازی حقوق بازنشستگان ، تسویه مطالبات ایثارگران و مددجویان، فوق العاده ویژه کادر درمان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت تصریح کرد: از زحمات طاقت فرسای کارکنان دولت به ویژه همکارانم در سازمان برنامه و بودجه و خزانه قدردانم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه و بودجه تفریغ بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال، پس‌از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است. رهبر انقلاب در پیام تبریک نوروز ۱۴۰۳، امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

کد خبر 6081702 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیأت وزیران رسید
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟