Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سروآباد اظهار داشت: در همین مدت بیش از ۱۷ هزار پرونده با زحمات قضات و کارکنان دادگستری استان از کل موجودی پرونده‌های استان کاهش یافته است.
وی حضور امام جمعه سروآباد در جایگاه ریاست شورای حل اختلاف این شهرستان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود : تمامی نهادها و ادارات اجرایی باید در راستای کاهش ورودی پرونده به دادگستری تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: انتظار اصلی مردم از دستگاه قضایی ، تسریع و دقت در رسیدگی به پرونده ها و تامین امنیت و حقوق عامه است. 
رییس شورای قضایی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مبارزه قاطع با قاچاق خصوصا مشروبات الکلی در شهرستان سروآباد اشاره و اضافه کرد: دستگاه قضایی استان بعنوان یکی از اصلی ترین ارکان نظام ، تمام تلاش خود را در جهت برخورد با مخلان امنیت به کار برده و در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به حساسیت استان و عدم توجه به جوسازی های رسانه های معاند در خصوص بحث فوت دختر سنندجی، تصریح کرد : در این زمینه پرونده ای در دادگستری سنندج ثبت شده و در حال تکمیل تحقیقات است.

رییس کل دادگستری استان کردستان‌ ادامه داد: بحث خودسوزی یا خودکشی این دختر مطرح است که در صورت اثبات، جزئیات آن اعلام خواهد شد.
وی اظهار داشت : عظمت و جلال پیامبر اکرم حضرت محمدمصطفی(ص) در دین مبین اسلام بی نظیر است و امیدواریم خداوند متعال توفیق درک معارف آن حضرت را به ما عطاء کند. 
وی افزود : طبق فرموده پیامبر اعظم «سید القوم خادمهم » یعنی رییس و مسوول هر قوم و ملتی خدمتگزارترین آن جامعه است و مسوولین نظام جمهوری اسلامی باید با گره گشایی از مشکلات مردم به این فرموده عمل کنند .
حجت الاسلام حسینی ورود دستگاه قضایی را به مشکلات جزئی جامعه از دوران تحول تاکنون حائز اهمیت توصیف کرد.


در پایان این مراسم از زحمات حسین سراجی با اهدای لوح ، تقدیر و حجت الاسلام فرهاد عاصمی به عنوان رییس جدید دادگستری سروآباد معرفی شد و همچنین عمران جهانی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد و احکام خود را از رییس کل دادگستری استان کردستان دریافت کردند.

برچسب‌ها دادگستری کل استان کردستان کردستان سروآباد سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان کردستان کردستان سروآباد دادگستری کل استان کردستان کردستان سروآباد سنندج استان کردستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها