Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبر‌خانی؛ نادر بذر‌افشان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد‌آنلاین درباره روند بازار طلا در هفته سوم مهر ماه توضیح داد: طی این هفته در بازارهای جهانی شاهد افزایش ۱۰دلاری اونس طلا بودیم، اما با توجه به تداوم روند نزولی دلار در بازار‌های داخلی، طلا و سکه با کاهش قیمت همراه شد.

این فعال بازار طلا به میزان تغییرات قیمت طلا و سکه هم اشاره کرد و گفت: طی این هفته در مجموع هر مثقال طلای ۱۷عیار طی این هفته ۷۰هزار، هر گرم طلای ۱۸عیار حدود ۱۶هزار، بهای هر قطعه سکه امامی ۳۴۰هزار، نیم سکه و ربع سکه هر کدام ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی ۵۰هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذر‌افشان با پیش‌بینی آینده بازار در آخرین هفته ماه بیان کرد: درصورتی که روند نزولی بازار ارز طی هفته آینده هم تداوم داشته باشد، احتمال کاهش ۲ تا ۳درصدی قیمت طلا و سکه وجود دارد.

قیمت طلا و سکه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰

بر اساس قیمت‌های اعلام شده از سوی اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح امامی به ۱۱میلیون و ۵۱۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید و حباب سکه هم به ۵۰۰هزار تومان کاهش یافت.

همچنین در بازار امروز بهای نیم سکه شش میلیون، سکه یک گرمی سه میلیون و ۵۰۰هزار و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۱۸۰هزار تومان است؛ بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۹۳۷هزار و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم به یک میلیون و ۱۴۰هزار تومان رسید.

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو (با مهلت ٣روزه واریز وجه) باکو راه ایران در خزر را می‌ بندد؟/ ابهام بزرگ تقسیم‌ بندی خزر ثبت نام ایران خودرو (لینک و جزییات جدید) قیمت خودرو شاهین (۱۴۰۰/۷/۲۰) حسین‌ زاده در راه بانک جدید / لابی دولت و مجلس برای مدیرعامل بانک‌ ملی / آزمون مهم خاندوزی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت طلا طلا و سکه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای برقی چینی ارزان شد

تین نیوز

قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن چین کاهش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، برنامه ریز دولتی این کشور اعلام کرد که قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن جنوبی چین، یک کلانشهر با استقبال بالای خودروهای برقی، در سال جاری بین پنج تا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بر اساس بیانیه کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، خودروهای بی وای دی و دنزا با کاهش ۷.۱۵ تا ۹.۷ درصدی، پیشتاز کاهش قیمت بوده اند. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین از عرضه بیش از حد و کاهش هزینه باتری به عنوان دلایل اصلی یاد کرد.

 کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین بر این باور است که بیش از ۱۱۰ مدل خودروی انرژی جدید از میان ۱۵۰ خودروی جدید در سال جاری عرضه شود و رقابت با انواع مختلف جنگ قیمت را تشدید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی