Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «آرش میر اسماعیلی» رییس فدراسیون جودو امروز (چهارشنبه) در در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: با حضور حمید سجادی در وزارت ورزش چشم امید خانواده جودو به این وزیر منتخب است، زیرا شخص وزیر از جنس ورزش است و مطمئن هستیم که بهترین اتفاقات برای جودو خواهد افتاد.

وی افزود: ۱۲ خانه جودو در کشور احداث شده و بزرگترین آکادمی جودو در کشور درحال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودو در ایران زنده است و به امید خدا کارمان را با قدرت ادامه خواهیم داد و یک تیم پرقدرت از جوانان امروز راهی مسابقات می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جودو آرش میراسماعیلی جودو فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم