Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار فارس با اشاره به میزبانی استان از رئیس‌جمهور و هیئت دولت گفت: مشکلات شهرستان‌های استان با حضور مسئولان دولت و نمایندگان رئیس جمهور یک به یک بررسی می‌شود که امیدوارم در این سفر مصوباتی در راستای توسعه استان داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه امشب در استقبال از تعدادی از وزیران در فرودگاه شیراز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فردا میزبان آیت‌الله رئیسی و تعدادی از وزرا هستیم و امشب نیز گروهی از همراهان رئیس جمهور وارد  شیراز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموریت وزرا این است که در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کرده و مشکلات را بررسی کنند، گفت: همه وزرا پس از بازدید در شورای اداری استان شرکت می‌کنند تا موارد و اطلاعات به دست آمده را مطرح کرده و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری انجام شود.

استاندار فارس همچنین افزود: برهمین اساس و با توجه به بازدید‌های میدانی وزرا از بخش‌های مختلف استان امیدواریم در شورای اداری مصوباتی که در راستای توسعه استان باشد در این سفر داشته باشیم.

رئیسی در شورای اداری بوشهر: نظام اداری کشور نیازمند بازنگری است/ هیچ بانکی حق ندارد برای مطالبه طلبش واحد تولیدی را تعطیل کندرئیس‌جمهور در شورای اداری خوزستان: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان خوزستان از جمله موضوعات مهم دولت استجلسه شورای اداری استان قم به روایت تصاویرنشست جمع‌بندی رئیس مجلس با حضور شورای اداری خوزستان به روایت تصاویر

 

ایمانیه در پایان تصریح کرد: در 2 جلسه  پیش از سفر وزرا  مصوبات خوبی قول داده شده است و امیدواریم  فردا در شورای اداری استان با حضور آیت الله رئیسی این مصوبات رسماً تایید و برای اجرای آنها اقدام شود.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اداری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ فرماندار گلپایگان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان که در جوار گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد گفت: تمام دستگاه‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را انجام دهند تا شعار سال در عمل اجرایی شود.
محمدرضا عسگریان تکریم مردم و جلب رضایت آنان را ضروری برشمرد و گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان اجرایی شهرستان باشد.
سید مسعود حاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه افزود: موافقت کلی برای تأسیس دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان گرفته شده و اعتبار طرح فاضلاب شهرستان گلپایگان هم جذب، و بانک عامل آن نیز مشخص شده است.
حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان هم افزود: جهش تولید بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و پیچ وخم‌های اداری موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود بنابراین قانون باید به نفع مردم و سرمایه‌گذار باشد.

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است