Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گمرک اعلام کرد که مرز زمینی اینچه برون استان گلستان با ترکمنستان پس از گذشت ۲۰ ماه، فردا بازگشایی خواهد شد.

خبرگزاری میزان -سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: با اعلام ترکمنستان و توافقات صورت گرفته، از صبح فردا (پنجشنبه) کامیون‌های حامل بار تجاری ایران به مقصد ترکمنستان، پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اسفند سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا، مرز زمینی ترکمنستان با ایران در اینچه برون استان گلستان بسته شد و بعد از ۲۰ ماه صبح فردا با پذیرش کامیون‌های ایرانی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

لطیفی همچنین تاکید کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده توسط دو کشور، کالا‌های صادراتی از اینچه برون با کامیون وارد خاک کشور مقابل شده و محموله‌ها در گمرک ترکمنستان، توسط کامیون‌های ترکمن به مقاصد نهایی حمل خواهند شد.

سخنگوی گمرک ادامه داد: در ۲۰ ماه گذشته تردد با ترکمنستان در سایر مرز‌ها به صورت کامل متوقف شده بود و پساز مدتی مسیر‌های ریلی صرفا در مرز‌های سرخس، لطف آباد و اینچه برون فعال شد و مسیر‌های زمینی نیز فقط در مرز‌های تجاری سرخس و لطف آباد استان خراسان رضوی با روش جابه‌جایی کشنده، بازگشایی شد.

وی افزود: مرز باجگیران خراسان رضوی با ترکمنستان نیز از اسفندماه ۹۸ به صورت کامل مسدود است و هنوز بازگشایی نشده است.

بیشتر بخوانید: تجارت گاز با ترکمنستان همچنان در دستور کار است

انتهای پیام/

برچسب ها: مرز ایران و ترکمنستان گمرک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرز ایران و ترکمنستان گمرک اینچه برون ۲۰ ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، تیم آیس باکس ایرانمال، تنها نماینده هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار خود در مسابقات جام آزاد ترکمنستان مقابل تیم ملی عمان به میدان رفت.   نماینده کشورمان موفق شد در این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر تیم ملی عمان را مغلوب کند.   تیم آیس باکس ایرانمال پیش از این در دیدار نخست مقابل بحرین با نتیجه ۸ بر یک به پیروزی رسیده بود و دومین دیدار را به تیم میزبان واگذار کرد.

دیگر خبرها

  • تیم آیس باکس مغلوب ازبکستان شد
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون