Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد هادی ایمانیه با اشاره به سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان فارس، عنوان کرد: رئیس جمهور فردا صبح وارد شیراز خواهند شد و در این سفر میزبان تعدادی از وزرا، معاونین و همراهان ایشان هستیم.

وی با اشاره به وجود شرایط کرونایی، اظهار کرد: برنامه سفر رئیس جمهور به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بدون دیدار عمومی و منحصر به شیراز و اطراف آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس تصریح کرد: دیدارهای سر زده‌ای نیز در برنامه سفر آیت الله رئیسی انجام خواهد شد.

به گفته دکتر ایمانیه رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به استان، نشستی نیز با بعضی از اقشار خواهد داشت که به علت شیوع کرونا به صورت محدود برگزار می‌شود.

وی افزود: آیت الله رئیسی پس از زیارت حرم های مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) و سید علاءالدین الحسین (ع) در شورای اداری استان حضور می‌یابند.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با ابراز خشنودی از اینکه در جلسات برگزار شده با وزرا مصوبات اثرگذاری برای این سفر در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد: تصویب و اجرای این مصوبات خبرهای خوشی در راستای توسعه و پیشرفت استان برای مردم به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: وزرا و معاونین رئیس جمهور نیز به‌عنوان نمایندگان ویژه از سوی دولت در شهرستان‌های مختلف حاضر شده و درنهایت در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کنند.

دکتر ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برنامه آیت الله رئیسی این است که ابتدا به استان‌های کوچک سفر کنند علت سفر ایشان به فارس را تقارن ایام با یادروز شاعر بلند آوازه دیار فارس، حافظ شیرازی عنوان کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر یک روزه خود از آرامگاه خواجه حافظ شیرازی نیز بازدید خواهد کرد.

کد خبر 5327178

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی محمد هادی ایمانیه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی گرگان شیوع کرونا ایلام هفته نیروی انتظامی شیراز قزوین یادروز حافظ آیت الله رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس‌جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش‌تر هم دیدارهایی میان رئیس‌جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیئت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان