Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به اجرای سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی در تایلند اعلام کرده شدت قرنطینه نمایندگان کنفدراسیون والیبال آسیا را هم کلافه کرده است.

به گزارش برنا؛ بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در حباب به‌شدت کنترل‌شده بهداشتی و به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رضایی، سرمربی فولاد سیرجان با اشاره به نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کشور تایلند، گفت: تایلند برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، قرنطینه‌ای متحرک تشکیل داده است. شدت قرنطینه به حدی است که حتی نمایندگان کنفدراسیون والیبال آسیا را هم کلافه کرده است و این نهاد ورزشی اذعان داشته که پروتکل‌های بهداشتی به شیوه سخت‌گیرانه‌ای اجرا می‌شود.

وی افزود: افراط در اجرای دستور العمل‌های بهداشتی به‌گونه‌ای که امروز پیش از آغاز جلسه تمرین سالن طوری ضدعفونی و نظافت شد که  عملا امکان تمرین پیش از مسابقه نیمه‌نهایی وجود نداشت و مجبور به ترک سالن شدیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به انجام تست PCR برای تیم‌ها در بازه زمانی هر سه روز یکبار، ادامه داد: زمان‌بندی تست‌گیری بسیار نامناسب است و این فرآیند از ساعت پنج صبح آغاز می‌شود و تا ساعت هشت ادامه دارد. من فکر می‌کنم برخی اقدامات میزبان به نوعی زیاده‌روی است.

رضایی درخصوص شرایط آب‌وهوایی تایلند هم گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی تایلند، سالن‌های تمرینی این کشور از سیستم تهویه برخوردار نیست و این مسئله بیش از هر چیز دیگری آزاردهنده است. از طرفی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ تیمی حق استفاده از سالن بدنسازی را ندارد. نکته مهم‌تر این‌که بازیکنان به غیر از جلسه تمرین و مسابقه حق خروج از اتاق‌های خود را ندارد که این مسئله به لحاظ روحی شرایط سختی برای بازیکنان ایجاد کرده است.

سرمربی فولاد سیرجان در ارزیابی کلی از حریفان نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها، گفت: درست است که در بازی مهم مقابل العربی به پیروزی رسیدیم ولی از نظر من این یک بازی درون‌گروهی بود. مطمئنا بازی حساس در مقطع حساس مسابقات شکل متفاوتی خواهد داشت. تمامی بازیکنان العربی قطر از کشورهای مختلف تابعیت تیم قطر را دریافت کرده‌اند. با این حال این تیم دو بازیکن خارجی و دو بازیکن کمکی از تیم الریان در اختیار دارد.

وی افزود: یکسری از تیم‌های صاحب نام آسیا در رقابت‌ها حضور ندارند اما در این دوره تیمی مثل عراق با سه بازیکن خارجی وارد مسابقات شده و تیم خوبی است. قزاقستان هم در پست‌هایی که دچار مشکل بود، بازیکن خارجی به خدمت گرفته است. در گروه A نیز تیم‌ها در سطح خوبی با هم بازی کردند.

رضایی درخصوص مشکلات فولاد سیرجان برای حضور در مسابقات هم صحبت کرد و افزود: ما نیز برای حضور در مسابقات مشکلاتی داشتیم. از جمله این‌که تیم برای عقد قراردادها و استفاده از بازیکنان کمکی، دیر شروع به کار کرد و از شرایط متعادلی برخوردار نبود، اما سعی کردیم از شرایط فردی بازیکنان برای به نمایش گذاشتن یک کار تیمی خوب استفاده کنیم.

وی درباره بازی با تیم ناخون راتچاسیما در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: هر جند این ذهنیت وجود دارد که سطح والیبال تایلند پایین‌تر از والیبال ایران است ولی این موضوع باید مدنظر باشد دو تیم باشگاهی در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. قطعا تیم‌های باشگاهی از بازیکنان خارجی استفاده خواهند کرد که این موضوع مشکلات در برخی از پست‌ها را مرتفع خواهد کرد و همین موضوع باعث افزایش سطح فنی مسابقات خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه بر اساس آنالیزهای انجام شده تیم ناخون راتچاسیما به مراتب تیمی بهتر از دایموند فود تایلند است، تصریح کرد: جنگندگی خوب این تیم باعث صعودشان به این مرحله شده است. شاید روی کاغذ فولاد برتری نسبی داشته باشد اما برتری اصلی در زمین مسابقه مشخص خواهد شد و قطعا فردا با تمام توان کار خواهیم کرد تا یک پله دیگر به هدف خود نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: تیم‌ها در این مرحله از تمام توان خود استفاده خواهند کرد و اگر هر تیمی ذره ای دچار اشتباه و ناهماهنگی شود، قطعا نتیجه را واگذار خواهد کرد. مهمترین نکته در مسابقه فردا استفاده از موقعیت های موجود است تا در هر فرصت بهترین عملکرد را داشته باشیم. در مجموع شرایط تیم مناسب است اما مهمترین مشکل وضعیت آب هوایی و دستور العمل‌های بهداشتی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان تایلند فولاد آسیا ایران بازی قطر عراق قزاقستان مشکلات زمین والیبال فولاد سیرجان سعید رضایی پروتکل های بهداشتی فولاد سیرجان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد