Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان با اشاره به ورود اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اهواز، گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری استان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا از جمله دلایل این سفر هستند.

زیبا راکی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات سفر نایب رییس و اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس به خوزستان، اظهارکرد: این سفر با هدف بازدید میدانی و بررسی ظرفیت های گردشگری خوزستان و استفاده از توان این فراکسیون جهت تقویت ظرفیت‌های این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس امشب وارد اهواز شدند و به مدت سه روز در خوزستان حضور دارند، گفت:  یکی دیگر از اهداف حضور اعضای فراکسیون گردشگری به خوزستان، دیدار و نشست نمایندگان با فعالان گردشگری و تقویت حوزه گردشگری در استان خوزستان است.

رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری خوزستان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا و همچنین بازدید از بناهای تاریخی و چاره اندیشی برای جلوگیری از تخریب بیش از حد این بناها و افزایش بودجه مرمت آثار باستانی از دیگر اهداف این سفر است.

وی تاکید کرد: حضور اعضای فراکسیون گردشگری به منظور استفاده از ظرفیت‌های خوزستان، در توسعه اقتصادی و بحث اشتغال استان نیز بی تاثیر نیست.

راکی عنوان کرد: باتوجه به این که صنعت گردشگری در کرونا عقب گرد داشته است و شرایط بحرانی دارد، تلاش این است که وزارتخانه پای کار بیاید و با دادن وام های کم بهره و بخشیدن یکسری مالیات ها از مشاغل حاصل از گردشگری حمایت کند تا آن ها روی پای خود بایستند. اکنون بحث احیای صنعت گردشگری مطرح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري اعضای فراکسیون گردشگری گردشگری خوزستان صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی

به گزارش خبرنگار مهر، برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رابطه با ترکیب اعزامی کاروان هر یک از کشورهای شرکت کننده مقرراتی وضع کرده اند که به نوعی دست و پای مدیران را برای اعزام کامل در هر رشته می بندد.

در ترکیب کاروان های اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران بر اساس سهمیه های تخصیص داده شده جایگاه خود را دارند. بخش دیگر کاروان را اعضای کادر فنی رشته های المپیکی شامل سرمربی، مربی، سرپرست و .... تشکیل می دهند.

طبق آنچه کمیته برگزاری بازی های المپیک به آن تاکید دارد، تقریبا به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام اعضای کادر فنی داده می شود. همین مساله که در برخی دیگر از ادوار بازی های المپیک هم اعمال شده بود، یکی از چالش های اصلی برای تعیین نهایی ترکیب اعزامی کاروان ایران را ایجاد کرده است.

مسئولان کمیته ملی المپیک که این روزها در مرحله ریزش کاروان ایران بر اساس ثبت نام اولیه هستند این موضوع را مدنظر دارند.

ورزش ایران تا به امروز صاحب ۳۲ سهمیه در ۹ رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تیراندازی، شمشیربازی، تکواندو، قایقرانی، وزنه برداری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری شده است.

کد خبر 6085749

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند