Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: مرکزفوریت‌های سایبری  با  هدف تسهیل خدمت رسانی به مردم در حوزه فعالیت‌های پلیس فتا افتتاح شده است.

سرهنگ مرتضی جوکار عنوان کرد: با ایجاد این مرکز میزان رضایتمندی مردم از پلیس فتا در استان افزایش پیدا کرده و که امیدواریم شاهد کاهش جرایم سایبری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: عمده‌ترین علت بروز جرائم در حوزه سایبری ناآشنایی مردم با این حوزه است که امیدواریم با راه اندازی این مرکز، شاهد افزایش آگاهی‌های مردم در این حوزه باشیم.

جانشین انتظامی استان عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری این امکان را فراهم کرده تا شهروندان بتوانند به صورت شبانه‌روزی از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا، بخش فوریت‌های سایبری، با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ناجا پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: از تمام کسانی که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خادمی کردند، به ویژه استاندار و معاونان ایشان و شهردار مشهد، تشکر و قدردانی می‌کنم که در این رویداد بزرگ ما را همراهی کردند تا بتوانیم از سال‌های گذشته بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی داشته باشیم.

فرماندار مشهد گفت: این افتخاری بزرگ برای ما بود که خادمی زائران را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، افزود: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری ادامه داد: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجربیات بهتری کسب کردیم. قبل از این‌ها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

کد خبر 6082123

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان