Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شاهین فر به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این استان ۲۹ هزار و ۴۳۲ نفر در این طرح ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر شهر زنجان، هزار و ۴۱ نفر برای شهر ابهر و ۴ هزار و ۴۷۰ نفر برای سایر شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد تأیید نفرات نهایی شده طرح اقدام ملی مسکن در شهر زنجان را ۱۲ هزار و ۵۱۳ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: در استان ۱۴ هزار و ۶۴ نفر تأیید نهایی شدند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان واریزی‌های استان به اجرای این طرح را ۱۲ هزار و ۳۵۵ نفر اعلام کرد و گفت: در شهر زنجان ۱۲ هزار و ۴۹۷ نفر واریزی داشتند.

شاهین فر با بیان اینکه تخصیص پروژه برای همه واریزی‌ها انجام شده است، تاکید کرد: زمین برای ۱۰۰ درصد پروژه‌ها در طرح اقدام ملی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه‌هایی با برخی از ادارات استان داشتیم، افزود: این ارگان‌ها زمین لازم برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را اعلام نکردند و شرط تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی این بود که خود ادارات باید زمین داشته باشند و گرنه همه جزو متقاضیان طرح اقدام ملی هستند و بودند و به صورت کلی در قرعه کشی‌های انتخاب پروژه‌ها می‌توانستند شرکت کنند و پروژه تخصیص داده می‌شد.

اشتغال ۴۰ هزار نفری در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان ابراز داشت: جهاد کشاورزی، صدا سیما، وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، وزارت کشور، کار و امور اجتماعی و صنف رانندگان ارگان‌هایی بودند که تفاهم نامه‌هایی با وزارت راه و شهرسازی داشتند ولی زمین معرفی نکردند.

شاهین فر گفت: برای آموزش و پرورش تامین زمین در شهرک الهیه انجام گرفته است و نصف فرهنگیان متقاضی طرح اقدام ملی متقاضی ما بودند ولی بعداً به سامانه خود وزارت آموزش و پرورش منتقل شدند و با فرض اینکه زمین دارند انتقال انجام گرفت ولی این مهم محقق نشد و زمین معرفی نکردند.

وی با بیان اینکه برای ۱۲ هزار و ۹۲۶ واحد قرار داد با پیمانکاران بسته شده است، بیان داشت: ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد تجهیز کار گاه انجام گرفته و اتمام فونداسیون یا پی ساختمان ۴ هزار و ۲۵۶ واحد بوده و اتمام اسکلت و سقف هم بیش از هزار و ۵۰۰ واحد است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تعداد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در اجرای این طرح در استان از شروع تا خاتمه را نزدیک ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و ابراز کرد: به ازای هر واحد به طور متوسط برای ۲.۵ نفر در سال اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ۷ هزار میلیارد تومان گردش مالی خواهد داشت

شاهین فر با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای در زمینه ساخت مسکن با نیروهای مسلح داشتیم، ادامه داد: همزمان با هفته نیروی انتظامی در شهرک غرب زنجان کلنگ ۱۲۶ واحد به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در استان زنجان بیش از ۷ هزار میلیارد تومان گردش مالی خواهد داشت، گفت: تاکنون هزار میلیارد تومان آورده مردم در این طرح بوده که ۶۰ درصد آن به اجزای سازه تبدیل شده و مابقی هم در حال برداشت است که به پروژه تزریق خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان این مطلب که این استان در واریزی‌ها نسبت به جمعیت، تخصیص پروژه نسبت به جمعیت و تایید شده‌ها نسبت به جمعیت رتبه اول کشوری را از آن خود کرده است، افزود: در شروع پروژه هم رتبه اول کشوری را دارد.

کد خبر 5327226

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن طرح اقدام ملی مسکن ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی گرگان شیوع کرونا ایلام هفته نیروی انتظامی شیراز قزوین یادروز حافظ طرح اقدام ملی مسکن اجرای طرح اقدام ملی هزار میلیارد تومان تفاهم نامه ۱۲ هزار شاهین فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط عجیب آسپیرین و دیابت نوع دو

آفتاب‌‌نیوز :

دیابت نوع ۲، نوعی اختلال در نحوه تنظیم استفاده از قند به عنوان سوخت بدن است که در طولانی مدت منجر به گردش بیش از حد قند در جریان خون شده و در نهایت، می‌تواند باعث اختلال در سیستم گردش خون، سیستم عصبی و سیستم ایمنی شود.

تیم تحقیقاتی در این مطالعه، داده‌های حدود ۱۶ هزار فرد سالم که حداقل ۶۵ سال داشتند را مورد بررسی قرار دادند. تعدادی از شرکت کنندگان، به صورت تصادفی روزانه ۱۰۰ میلی گرم آسپرین مصرف کردند و گروه دیگر در معرض دارونما قرار گرفتند.

در طول یک پیگیری متوسط ۵ ساله، ۹۹۵ مورد دیابت ثبت شد که ۴۵۹ نفر از آن‌ها متعلق به گروه آسپرین بودند و ۵۳۶ مورد به دارونما تعلق داشتند. در مقایسه با گروه دارونما، گروه آسپرین، ۱۵ درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار داشتند. علاوه بر این، گلوکز پلاسمای ناشتا (FPG) نیز با سرعت پایین تری در گروه آسپرین افزایش یافت.

دانشمندان پیشنهاد دادند:با توجه به افزایش شیوع دیابت نوع ۲ در میان افراد مسن، پتانسیل دارو‌هایی مثل آسپرین که دارای خاصیت ضد التهابی هستند، برای پیشگیری از دیابت نوع ۲ یا بهبود سطح گلوکز قطعا ارزش مطالعه بیشتر را دارد.

 پژوهشگران یافته‌های تحقیقاتی خود را در نشست سالانه انجمن اروپایی مطالعات دیابت (EASD) ارائه داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • ارتباط عجیب آسپیرین و دیابت نوع دو
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود