Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه از ریزش مو ناراضی هستند. ریزش مو اکثر مواقع ارثی است. ریزش مو گاهی با درمان متوقف می شود. 

نسخه های خانگی و طب سنتی برای درمان ریزش مو را می توان برای حل این مشکل مورد استفاده قرار داد چرا که این دسته از توصیه ها تاثیراتی ثابت شده و بدون عوارض بر روی رشد و تقویت مو داشته اند.

چرا پیاز برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن موی سر مفید است؟

پیاز دارای مقدار قابل توجهی گوگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلظت بالای گوگرد موجود در پیاز به رشد مو در هر شرایطی کمک می کند.مو به طور طبیعی از پروتئین و کراتین موجود در بافت داخلی اش تقویت می شود و استحکام موها بسته به وجود این مواد به میزان کافی درمو است. در حقیقت یکی از علل اصلی ریزش مو کمبود گوگرد و پروتئین در این بخش بدن انسان است.

تحقیقات اخیر ثابت کرده است که آب پیاز با دارا بودن ترکیباتی فوق العاده برای رشد و پرپشت شدن موها مانع از ریزش موی سر می شود. همچنین آب پیاز برای مقابله با آلوپسی یا طاسی منطقه ای یک درمان فوق العاده است.

تا حدودی از خواص و فواید پیاز و آب پیاز برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن موی سر دانستید حالا نوبت نسخه هایی است که با ترکیب پیاز و آب پیاز برای درمان ریزش موی سر تجویز می شوند.

بهترین ماسک مو ها برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن سریع موهای سر

stylecraze.com در میان صدها مطلب در رابطه با رشد مو و درمان ریزش شدید مو این گزارش را در بخش تاپ ترین ها قرار داده بود که شامل ماسک موی پیاز برای پرپشتی و توقف ریزش مو توصیه های عالی هستند.

درمان ریزش مو با خیساندن پوست سر به وسیله آب پیاز:

 پیاز را پوست گرفته و خوب بشویید. به کمک چاقو پیاز 8 قسمت کنید و داخل میکسر بریزید.پس از میکس کامل آن را روی یک صافی ریخته تا آب پیاز ازآن جدا شود. ریشه و ساقه ی موهایتان را با آب پیاز به خوبی ماساژدهید.

اجازه دهید تا 30 الی 45 دقیقه موهایتان آغشته به آب پیاز بماند. در انتها موها را با آب و شامپو به خوبی بشویید. توصیه می شود از این روش طبیعی درمان ریزش مو هفته ای یک مرتبه استفاده کنید.

 2-درمان ریزش مو با پک پیاز و روغن نارگیل مواد لازم: آب پیاز 1 قاشق غذا خوری روغن نارگیل 2 قاشق غذاخوری  طرز تهیه ماسک موی پرپشت کننده مو:

آب پیاز و روغن نارگیل را به خوبی با هم مخلوط کنید. چند قطره از یک روغن دیگر مثل روغن زیتون به مواد ماسک مو بیافزایید. پوست سر را کاملا با مخلوط روغن و آب پیاز ماساژدهید و اجازه دهید این ماسک به مدت 1 الی 1.5 ساعت روی پوست سر باقی بماند.

بعد از مدت مشخص موها را با آب گرم و شامپو به خوبی بشویید. این ماسک را بیشتر از یکبار در طول هفته استفاده نکنید.

3- درمان ریزش مو با آب پیاز و ماسک موی عسل:

2 قاشق غذاخوری آب پیاز را با 1 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. پوست و موی سر را به طور کامل اغشته به این ماسک کنید . بعد از گذشت 15 دقیقه موها را با آب و شامپو بشویید. مصرف هفته ای یکبار در هفته از این ماسک مو توصیه می شود.

ماسک دیگری از پیاز و عسل برای درمان سریع ریزش مو:

1/4 فنجان آب پیاز خام را با 1 قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کنید و موها را با این ماسک ضد ریزش مو ماساژدهید. این ماسک یکی از بهترین ماسک های هندی ها برای درمان ریزش مو بوده است.

 4- درمان ریزش مو با پیاز و روغن زیتون  مواد لازم: پیاز 1 عدد کوچک روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری آبجو 1 فنجان طرز تهیه ماسک پرپشت کننده مو:

پیاز را داخل میکسر به خوبی میکس کنید.

روغن زیتون و آبجو را پیاز میکس شده به خوبی مخلوط کنید و موها را به خوبی به این ماسک مو آغشته کنید. این ماسک مو باید مدت 1 ساعت روی موی سر باقی بماند. بعد از 1 ساعت موها را به خوبی بشویید.

نکته:

کسانی که به پیاز حساسیت دارند، حتی کاربرد موضعی آن می توانید در مورد یک واکنش به ارمغان بیاورد. همچنین ، برخی داروها مانند آسپیرین می تواند حساسیت به پیاز را افزایش دهد. یک تست قبل از استفاده از پیاز برای درمان مو لازم است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: درمان رژیم غذایی روغن زیتون ماسک مو برای درمان ریزش مو درمان ریزش مو پیاز برای درمان قاشق غذاخوری پرپشت شدن مخلوط کنید روغن زیتون آب پیاز ماسک مو موی سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم

گزیده‌ای از گل‌های تماشایی، حرکات تکنیکی زیبا و مهارت های باورنکردنی بازیکنان در زمین فوتبال

دانلود (84.4MB)

دیگر خبرها

  • وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر!
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • باورنکردنی؛ مرد ۶۸ ساله در یک دقیقه ۱۴۸ روپایی زد + ویدئو
  • باورنکردنی؛ گوشت خر در مسیر مشهد ضبط شد + عکس
  • عکس| یک شباهت باورنکردنی بین مسی و رونالدو با پسرانشان
  • افزایش چشمگیر صادرات محصولات کشاورزی از آبادان