Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
  
با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران برای دریافت روادید سفر به بحرین جهت حضور در رقابتهای تنیس جام دیویس گروه ۴ آسیا – اقیانوسیه کشور میزبان روادید سفر برای تمامی نفرات اعزامی به مسابقات را صادر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال حاضر فدراسیون ایران با رایزنی فدراسیون جهانی تنیس،کمیته ملی المپیک ووزارت امور خارجه در صدد است روادید ورود  به بحرین را برای ورزشکاران دریافت کند .لازم به ذکر است روادید سفر برای کادر فنی،سرپرستی وآقایان حمید رضا نداف،امیر حسین بادی،سینا مقیمی صادر شده وآقایان انوشاشاهقلی،علی یزدانی وسامیار الیاسی منتظر دریافت ویزای ورود به بحرین هستند تا به تیم کشورمان ملحق شوند.

مسابقات تنیس جام دیویس در گروه ۴ آسیا – اقیانوسیه از ۲۶ مهرماه  به میزبانی بحرین (شهر منامه) آغاز خواهد شد.

امیدواریم با دریافت روادید ورود ، تیم ملی ایران اسلامی حضور پرقدرت در رقابت های دیویس کاپ داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود

با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود، گفت: این حق بیمه در حقیقت تضییع حقوقی از مردم است که صورت می گیرد و شهرداری در این شرایط مقصر شناخته می شود.

به گزارش ایسنا، محمد آقامیری در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حملات شب گذشته به رژیم صهیونیستی و اینکه اقدام ما دفاعی مشروع بود، گفت: این اقدام نظامی صرفا اهداف نظامی را مورد هدف قرار دارد و این بسیار مهم است. اسرائیل در مدت اخیر زیرساخت‌ها، بیمارستان‌ها و تأسیسات را مورد حمله قرار داده است.

وی افزود: این اقدام سیلی محکمی بود که دشمن از خواب بیدار شود و این جنگ نابرابر با ملت مظلوم فلسطین به پایان برسد. پس از ۷۰ سال این اولین بار بود که یک گوشمالی برای رژیم غاصب از سوی امت اسلام صورت گرفت.

آقامیری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در ۲۲ شهریور سال قبل مصوبه‌ای در مورد بیمه تأمین اجتماعی دارد، افزود: درصدی روی عوارض پروانه‌ها از سال ۱۳۷۸ گرفته می شد که از ۱۰ درصد به ۲۵ درصد رسیده است.

وی تأکید کرد: ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود که تضییع حقوقی از مردم صورت می گیرد و شهرداری در این شرایط مقصر شناخته می شود. نمونه واقعی برای این موضوع وجود دارد، در منطقه یک ۲۶ میلیارد تومان عوارض کارشناس فنی برای ۱۷۰ متر اضافه بنا صادر شده که ۶.۵ میلیارد تومان برای بیمه تأمین اجتماعی اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: تقاضای ما این است که شهرداری تهران در صدور فیش‌ها تفکیک قائل شود متاسفانه بیمه تأمین اجتماعی این موضوع را از سر خود باز نمی کند و هیچ خدمتی به ازای آن ارائه نمی دهد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به راحتی با مصوبه مجلس ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه را دریافت می کند و صدای کسی در نمی آید، گفت: این سهم به عنوان حق کارگر دریافت می شود. چیزی بنا شده که پولی از کارفرما گرفته می شود و هیچ خدمتی به کارگر ارائه نمی شود. به نظر می رسد این پول غیرقانونی است. روی صحبت ما با شهرداری است که حتما روی فیش‌ها تفکیک ها را قائل شود تا تأمین اجتماعی تنها از محل صدور پروانه مبالغ را دریافت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • بیانیه کشور‌های آفریقایی برای خویشتن داری ایران و اسرائیل
  • پایان نشست شورای امنیت بدون صدور قطعنامه یا بیانیه
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • بارندگی در راه استان بوشهر
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک
  • فیلم/ورود و اصابت موج جدید موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی