Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کوین یامگا، وینگر سابق باشگاه وایله دانمارک جهت امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال، ساعتی پیش وارد تهران شد.

یامگا در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد.

مشخصات این بازیکن:

سن: ۲۵ ساله، متولد ۷ سپتامبر ۱۹۹۶

ملیت: فرانسوی - کامرونی

قد: ۱/۸۷

وزن: ۸۱

تیم‌های سابق: کیه‌وو ایتالیا، روبر سیه‌نا ایتالیا، آرتزو ایتالیا، کارپی ایتالیا، پسکارا ایتالیا، لابریسون فرانسه، دسپورتیوو آوس پرتغال و وایله دانمارک

یامگا کارش را از تیم پایه کیه‌وو ورونا آغاز کرد و سپس به تیم جوانان این باشگاه رسید که در آن مقطع توانست با کیه‌وو قهرمان لیگ جوانان ایتالیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن دوران حرفه‌ای خود را در لیگ بزرگسالان از سری C ایتالیا آغاز کرده است و سابقه حضور در سری B را هم در کارنامه خود دارد. یامگا دوره‌ای را هم در لیگ دوی فرانسه و لیگ برتر پرتغال سپری کرده است.

به نقل از سایت ترانسفر مارکت، یامگا در طول دوران بازی خود هیچ‌وقت دچار جزئی‌ترین مصدومیتی هم نشده است و این موضوع نشان از فیزیک بسیار خوب کوین دارد.

کوین یامگا در طول دوران حرفه‌ای خود، غالبا به عنوان وینگر چپ و راست به بازی گرفته شده است، اما قابلیت بازی در پست‌های دفاع راست، هافبک راست و چپ، هافبک هجومی و مهاجم را هم دارد. نکته ویژه استایل بازی یامگا، توانایی خوب بدنی و سرعت بالا است.

بیشتر بخوانید

پیروانی: رقابت نابرابری با الهلال عربستان داریم/ هواداران ما از راه دور انرژی مثبت بفرستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی روز جمعه رقابت حساسی را در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل تراکتور برگزار می‌کند و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر امیدوار به کسب پیروزی و فرار از پایین جدول است که مهاجم گلزن خود را در اختیار ندارد.

محمدرضا آزادی که در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان حضور ثابت در ترکیب نساجی داشت و یک اخطار دریافت کرد، به دلیل چهار کارته شدن دیدار حساس برابر تراکتور و تیم سابقش را از دست داد.

مهاجم بلند قامت نساجی مازندران که در فصل جاری لیگ برتر 21 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده، می‌توانست با حضور مقابل تراکتور و تیمی که بحث بازگشتش به آن مطرح بود، انگیزه زیادی داشته باشد که چهار کارته شدن و محرومیت نگذاشت این اتفاق بیفتد.

آزادی در لیگ‌های هفدهم تا نوزدهم تجربه بازی در تراکتور را داشته که اکنون به دلیل محرومیت نمی تواند برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

علاوه بر محمدرضا آزادی که به‌خاطر محرومیت مقابل تراکتور حضور ندارد، وضعیت محمود قائدرحمتی دیگر ستاره نساجی مازندران برای انجام بازی در روز جمعه نامشخص است.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند