Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا زمانپور رییس بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر گفت : این بیمارستان از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا در ۱۶ ماه تنها بیمارستان استان بود که به صورت مستمر و بدون توقف به عنوان مرکز کرونا خدمت رسانی کرده است. تعداد کل بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان در ۱۶ ماه، ۴ هزار و ۷۸۵ نفر، تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده ۴۵هزار و ۴۳۵ نفر و تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو ۵۴۸ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از ابتدای تیر ماه بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر از سانتر کرونا خارج شده است، افزود: از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۰ این بیمارستان مرکز ارجاع تمام بیماران غیر کرونایی شهرستان خمینی شهر بوده است. در تابستان تعداد بیماران سرپایی بیمارستان در درمانگاه عمومی ۲۳ هزار و ۷۰۶ و  در درمانگاه تخصصی ۴ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

رییس بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر افزود: در سه ماه تابستان ۱۴۰۰ تعداد اعمال جراحی ۶۳۱ مورد، تعداد مراجعان اورژانس توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید اشرفی ۶ هزار و ۱۲۰ مورد و تعداد کل بیماران بستری در تابستان ۱۴۰۰ به عنوان بیماران غیرکرونایی ۱۳۷۸ مورد و اشغال تخت بیمارستان بیش از ۹۲.۵ درصد بوده است. در حال حاضر نیز پوشش تمام بیماران داخلی و بیماران اعصاب و غیر کرونایی را در اختیار دارد.

زمانپور گفت: کلینیک دیابت بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر به تازگی راه اندازی شده و تمام خدمات مورد نیاز بیماران دیابتی در این کلینیک ارائه خواهد شد. همچنین این بیمارستان در حال راه اندازی کلینیک دیابت اطفال است. 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلینیک دیابت بیمارستان خمینی شهر بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، شیخ یوسف جمالی در دیدار با امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به همت و نظمی که در ارتش حکم فرماست به اقدامات این نیرو خوش بین هستیم و شاهد خدمات مطلوبی در بیمارستان تخصصی ارتش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هرمزگانی ها ساحل نشین هستند و با مشقت دریانوردی آشنایی دارند و انجام ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی و سختی‌های آن را به خوبی لمس می کنند.
 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس این مأموریت را ستود و انجام چنین مأموریت را نشانه برنامه ریزی و تخصص نیروهایی دانست که با فرماندهی دریادار ایرانی توانستند به خوبی از پس آن برآیند.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • دومین اهدای عضو سال جاری در یزد
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم
  • تشخیص زودهنگام، پنجره امیدی برای بیماران دیابت
  • دیابت بیماری شیرین با علائم خاموش
  • آیا سلول درمانی CAR-T می تواند پیوند کلیه را بهبود بخشد؟