Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@00:22:19 GMT

یادداشت عجیب دزد برای صاحبخانه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۱۰۹۹

یادداشت عجیب دزد برای صاحبخانه + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارق ناامید پس از آنکه هیچ پول و شیء ارزشمندی را در خانه یک مامور دولتی پیدا نکرد دست به اقدام عجیبی زد. این دزد با گذاشتن یک پیغام شِکوه آمیز برای صاحبخانه از وی به خاطر قفل کردن درب خانه شکایت کرد. پلیس محلی هند روز دوشنبه با اعلام این خبر اعلام کرد که این سارق در یادداشتی نوشت: «چرا درب خانه ات را در حالی که هیچ چیز باارزشی در داخل آن نیست قفل کرده ای؟» این اتفاق در منطقه «دِواس» واقع در ایالت مادهیا پرادش رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کپی این یادداشت اکنون در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. «آنوراگ دِواری»، یک فعال توئیتر محلی در هند با انتشار این یادداشت در صفحه توئیتر خود نوشت: «در یک سرقت عجیب در دواس، سارق که وارد خانه یک مامور دولتی شده بود پس از آنکه نتوانست پول یا اشیاء گرانبهایی را در آنجا پیدا کند یک یادداشت برای وی گذاشت. در این یادداشت دزد از نبود پول و اشیاء قیمتی در خانه گله کرد و نوشت چرا وقتی چیز باارزشی در خانه ات نیست درب آن را قفل کرده ای.»

بیشتر بخوانید

اقدام عجیب مرد ژاپنی پس از دزدیدن کفش زنان!

این مامور دولتی که ظاهرا در ماموریت حضور داشت پس از دو هفته و بازگشت به خانه متوجه ورود سارق به خانه اش شد. با اطلاع پلیس محلی هند تحقیقات برای شناسایی این سارق ناشناس آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتفاق عجیب اخبار حوادث سرقت اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق حین سرقت و کشف شش فقره سرقت باغات روستایی در همدان خبر داد.

سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته حین گشت زنی ماموران کلانتری" ۱۵ رسالت" در حاشیه روستای ابرو فرد مشکوکی را در حال حمل یک کیسه رویت می کنند.
️وی  افزود: با توجه به سابقه سرقت از باغات ماموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که در بازرسی از داخل کیسه مقادیری وسایل خانه باغ کشف که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۶ فقره سرقت از باغات اعتراف، و با دعوت از شکات، پرونده تشکیل و فرد سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،️ سرهنگ نجفی گفت: از همشهریان  خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • یادداشت|تأملات سیدحسن حسینی در حوزه «بیدل شناسی»
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • وارونگی قضا و غذا در غزه
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • اذعان رسانه اسرائیلی به شکاف عمیق در جامعه صهیونیستی
  • در خانه‌های خلاق و نوآوری چه می‌گذرد؟