Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@23:32:22 GMT

سلفی مینا وحید در اتاق گریم + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۱۳۲۸

مینا وحید یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام مینا وحید است. مینا وحید هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از مینا وحید را ملاحظه می‌کنید.

 زندگینامه مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.

این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا وحید و مادرش + عکس مینا وحید در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد سال 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و روایتگر ملودرامی عاشقانه در دوران قاجار بود.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت ایفاگر نقش جواهر سردسته کلفت های عمارت ارسلان میرزا بود با تیپ و ظاهری متفاوت ایفاگر این نقش شد و به خوبی از عهده ایفای آن برآمد.

مینا وحید در سریال بانوی عمارت در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، پاوان افسر، مهری آل آقا و... به ایفای نقش پرداخت.

جواهر مینا وحید + عکس مینا وحید در سریال افرا

سریال افرا مجموعه ای ۴۰ قسمتی با ژانر درام و اجتماعی خانوادگی است. در خلاصه داستان این سریال آمده است در پگاه مه‌آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچ‌کس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است….

مینا وحید در این سریال بازیگر نقش مهتاب است او پزشک و همسر مسعود هست.

مینا وحید در کنار بازیگرانی نظیر مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و … به ایفای نقش می پردازند.

مینا وحید در فیلم افرا + عکس

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مینا وحید مینا وحید در سریال سریال بانوی عمارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حبس مجرد» در راه توکیو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، «حبس مجرد» اولین فیلم بلند محمدحسام حدادیان است که با موضوعی اجتماعی به مساله و معظلی در یک خانواده پرداخته است.

«حبس مجرد» که به تازگی پخش جهانی خود را آغاز کرده است، پیش از این در جشنواره «لیفت آف لندن» حضور پیدا کرده بود و این بار و در دومین حضور بین‌المللی خود به جشنواره «لیفت آف توکیو» راه پیدا کرده است.

جشنواره لیفت آف توکیو از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فیلم‌هایی از سراسر دنیا در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند که بخش آنلاین این جشنواره به مدت ۴ هفته در vimeo on demand ادامه‌ خواهد داشت.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط‌بندی تصمیم به فرار و خروج غیر قانونی از کشور را دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبرو می‌شود.»

بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، وحید نیک‌راد، پیمان مقدمی، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی و با حضور سید جواد یحیوی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان.

همچنین سایر عوامل فیلم سینمایی «حبس مجرد» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، تدوین: شیدا گرجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک باحجب و علی رستمی‌نیا، مدیر تدارکات: خسرو زنگنه تبار، اصلاح رنگ: محمد حسین اسحاقی، صداگذار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش جهانی: یونیرامافیلمز، موسیقی: شهاب سلیمی، طراح لوگو: علی شجاع، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقوی، طراح موشن: سروش محرابیان، مدیر روابط عمومی: محمد زکی‌زاده.

کد خبر 6084191

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • عکس| دردناک‌ترین سلفی جهان
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • (عکس) تیپ جذاب مینا مختار همسر بهرام رادان بعد از زایمان
  • «حبس مجرد» در راه توکیو