Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایندگان مجلس هیچ گاه قصد دخالت در انتخاب مسئولان مختلف را ندارند اما ارائه پیشنهاد و مشورت با معرفی شخصیت‌ها در بین همه نمایندگان مرسوم است.

نماینده بجنورد در مجلس ادامه داد: بر این اساس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ۳ گزینه بومی و ۲ گزینه غیر بومی را بنا به درخواست وزارت کشور برای سکان هدایت استان معرفی کرده اند تا در صورت صلاح دید، استاندار از بین این افراد انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه معرفی این گزینه‌ها لزوماً منجر به انتخاب استاندار نمی‌شود، افزود: وزارت کشور طبق قوانین می‌تواند گزینه مد نظر خود را انتخاب کند.

پاکمهر تصریح کرد: امیدواریم وزارت کشور با توجه به محرومیت خراسان شمالی، گزینه‌ای توانمند، کارآمد، شایسته و دلسوز با نگاه مدیریت جهادی و انقلابی را برای این پست انتخاب کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: نیروی انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های ماندگار و ارزشمند هر جامعه است؛ بر این اساس در نظر مشورتی مجمع نمایندگان برای انتخاب استاندار، گزینه بومی حق تقدم دارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به شاخص‌های ضعیف اقتصادی در استان، بیان کرد: استاندار آتی باید با رویکرد تحولی در حوزه اقتصادی و معیشتی و اشتغال و کار آفرینی معرفی شود.

وی افزود: نمایندگان استان نیز وحدت خوبی داشته و به دنبال توسعه استان هستند؛ اما متأسفانه برخی عوامل در فضای مجازی دنبال تفرقه و تخریب نمایندگان هستند و مطالبی کاملاً خلاف واقع منتشر کرده و فضای رسانه‌ای را مسموم می‌کنند.

پاکمهر گفت: اخیراً عده‌ای راوی اخبار کذب هستند و با بی تقوایی تمام، دروغ و غیبت و تهمت و افترا، این گناهان کبیره را ظاهراً ثواب تلقی نموده و به خورد جامعه می‌دهند و تخریب نان سفره عده‌ای و برخی در فضای مجازی و رسانه شده است.

وی در انتها بیان داشت: اما معتقدم مردم شریف و نجیب استان و حوزه انتخابیه بهترین قاضی و داور شناخت خادمان دلسوز واقعی و سخت کوش خود هستند و از هیچ تلاش و پیگیری خدمتگزاران نظام غافل نخواهند بود.

کد خبر 5327277

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور استانداری خراسان شمالی انتصاب مقامات ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی شیراز شیوع کرونا گرگان ایلام هفته نیروی انتظامی یادروز حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!

حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است، چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی ۲۷ ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود و بار‌ها تکرار کرده که نظرش عوض نشده، اما چه کسی جانشین او می‌شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می‌دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه‌های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!