Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یاسر محمد حسنی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر ساله در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که درشش ماهه اول امسال ۱۱۷ فقره تصادف معادل ۷ درصد از کل تصادفات مربوط به راکبان موتورسیکلت سوار اختصاص دارد، امیدواریم تا با ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح استان و نهادینه شدن موضوع استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت شاهدکاهش مصدومان، متوفیان و همچنین پیامد‌های ناگوار ناشی از آن باشیم.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح ایمن سازی موتورسیکلت سواران از سال ۹۰ در این استان آغاز شده گفت: این اداره کل از زمان اجرای این طرح مهم تاکنون اقدام به توزیع بیش از ۳۵ هزار کلاه کاسکت ایمنی بین راکبین موتورسیکلت کرده است.

محمد حسنی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان بر ارتقا فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های این استان معطوف است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای کلاه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه