Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها -ویژه‌ برنامه‌های هفته وحدت با محوریت تقویت شیعه و سنی در استان کردستان تشریح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سعید عسکری صبح امروز در جلسه برنامه‌های هفته وحدت که با حضور مسئولان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دومین جلسه برنامه‌ریزی هفته وحدت بوده و برنامه‌های مختلفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کردستان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ انقلاب و شکست توطئه‌های دشمنان را در گرو وحدت دانست و گفت: اگر امت اسلامی با هم‌ متحد باشند، پرچم مقدس نظام در دنیا به اهتزار درآمده و دشمنان نظام هیچ‌گاه به اهداف شوم تود نخواهند رسید.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به تاکید قرآن مبنی بر حفظ وحدت و دوری از اختلاف تصریح کرد: اکر کسی خواسته یا ناخواسته دنبال تفرقه بود، مسلمانان نباید دامن بزنند و اتحاد اسلامی را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه امسال کنفرانسی در رابطه با وحدت، صلح و پرهیز از تفرقه در سراسر کشور و استان کردستان برگزار خواهد شد،  افزود: تاکنون 18 نفر از علمای شاخص در این کنفرانس وحدت شرکت کرده و 12 نفر نیز در مراسم اختتامیه سخنرانی خواهند کرد.

عسکری با تاکید بر اینکه ادارات اعضای ستاد وحدت و برنامه‌های این ایام را معرفی کنند، اعلام کرد: دفتر دائمی ستاد وحدت در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به‌زودی دائر خواهد شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به روز شمار و عناوین هفته وحدت در استان پرداخت و بیان کرد: این برنامه‌ها مزین به نام شهدا و اتحاد ملی و انسجام اسلامی برگزار خواهد شد.

ماموستا محمودی: جمهوری اسلامی به دنبال برقراری وحدت بین مسلمانان استوحدت و انسجام امت اسلام موجب ایستادگی در برابر خودکامگی و ظلم می‌شود

کمال گرامیان معاون امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: مراسم‌های هفته وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

وی به تشریح برنامه‌های هفته وحدت در استان پرداخت و افزود: تجلیل از صاحبان آثار و مقاله‌های مرتبط با حوزه قرآنی، برگزاری محافل سخنرانی، همایش‌ها و مسابقات کتابخوانی، بزرگداشت شهدای روحانی، دیدار با طلاب، سرکشی از روحانیون شاخص، مراسم کوه‌پیمایی، تولید کلیپ‌های تولیدی، شب شعر و مسابقات ورزشی، نشر پیام علمای شاخص، تولید محتوا، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات، حمایت از جشن‌های مردمی، گروه‌های مولودی و مدیحه‌سرا از جمله‌ برنامه‌های این ایام در کردستان است.

معاون امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تجلیل از فعالان رسانه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه تقریب، برگزاری یادواره سید شمش قریشی، عیادت از روحانیون و منادیان وحدت، تجلیل از علمای شاخص اهل‌سنت، همایش سادات و جشن امامت و ولایت از دیگر برنامه‌های این ایام در هفته وحدت در کردستان است.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته وحدت ویژه و باشکوه برگزار شود عنوان کرد: ریشه فرهنگ مردم کشور و استان به مسائل فرهنگی و دینی ارتباط دارد.

وی افزود: تجلیل از علمای اهل‌سنت، محفل شعر ادبی، ویژه برنامه‌های ماه ربیع، حمایت از برنامه‌های فرهنگی، همایش سادات نبوی، برپایی ایستگاه صلواتی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی در کردستان است.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برنامه های هفته وحدت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی

    

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070168 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است