Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رضا گروسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۰۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا به ۲۰ هزار و ۳۰ فقره پرونده و برای اشتغال ۲۵ هزار و ۸۶۲ نفر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: البته میزان تسهیلات درخواستی این پرونده‌ها ۲۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که بانک‌های عامل استان با پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون موافقت کرده و بخشی دیگر از متقاضیان نیز تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی با بیان اینکه بیشترین میزان پرداختی تسهیلات کرونا به بانک ملی با پنج هزار و ۲۲۴ فقره پرونده تعلق دارد، افزود: بانک‌های ملت با سه هزار و ۷۳۴ پرونده، تجارت با سه هزار و ۵۹۷، سپه با سه هزار و ۲۸۶ فقره و صادرات با یک هزار و ۹۹۷ فقره پرونده بیشترین میزان پرداختی‌ها را به خود اختصاص داده اند.

به گفته این مسوول، کمترین میزان پرداخت تسهیلات بانکی نیز به موسسه اعتباری غیربانکی کوثر با ۵۳ پرونده، رفاه کارگران با ۷۸، پاسارگاد با ۱۰۷ و بانک پارسیان با ۱۶۰ پرونده تعلق دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: میزان تسهیلات ابلاغی به استان قزوین در این رابطه ۳۵۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون با همکاری بانک‌های عامل ۵۸ درصد این تسهیلات پرداخت شده است.

گروسی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، تداوم وضعیت کرونایی و شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، از بانک‌های عامل به خصوص بانک‌های خصوصی استان انتظار همکاری بیشتری در ارایه پرداخت تسهیلات کرونا را داشته و پرونده‌های ارسالی را نیز سریع‌تر مورد بررسی و پرداخت خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات کرونایی تعاون کار و رفاه اجتماعی مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حقیقی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: در سال اقدامات خوبی در حوزه جوانان اتفاق افتاد و میزبان برنامه‌های کشوری همچون نماشو و جامعه پرداز در همدان بودیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ سازمان مردم نهاد اعتبارنامه فعالیت را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات فرزند آوری افزود: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در استان پرداخت شد که نسبت به مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۲۸ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات و تجارت ۴ بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات فرزندآوری در همدان بودند.

وی با اشاره به تسهیلات ازدواج نیز گفت: در سال گذشته تسهیلات ازدواج به ۱۷ هزار و ۹۱۰ نفر پرداخت شده که تحقق ۸۶ درصدی را داشته و ۲ هزار ۸۲۵ نفر نیز در صف دریافت تسهیلات هستند.

حقیقی افزود: مبلغ ۳۶ هزار و میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک‌های همدان پرداخت شده که به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت و سپه بیشترین پرداختی را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به اشاره به پرداخت تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ در سال گذشته گفت: سال گذشته ۵۷ نفر از تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ بهره مند شدند و ۱۰۲ میلیارد ریال در این قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری افزایش جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۱۴۰۲؛ تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱۲ ستاد ساماندهی در سطح استان برگزاری شده که نسبت به مشابه آن در سال ۱۴۰۱؛ رشد ۴۰ درصدی را دارا است.

کد خبر 6083999

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟