Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد طاهری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارخانه ایران کولای ایرانشهر یکی از واحدهای تولیدی جنوب استان سیستان و بلوچستان نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال در منطقه دارد.

وی افزود: این واحد تولیدی از ٢٠ سال پیش تاکنون به فعالیت مشغول و زمینه اشتغال بیش از ١١٠ نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صمت ایرانشهر بیان کرد: کمبود سرمایه در گردش موجب شده این واحد تولیدی با مشکلاتی مواجه شود که از سوی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۵٠ میلیارد ریال به این واحد تولیدی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه هم اینک ۲ خط تولید نوشابه و آب معدنی کارخانه ایران کولا فعال است گفت: خط ماءالشعیر این واحد تولیدی به دلیل عدم سرمایه در گردش تعطیل است که با تزریق تسهیلات جدید در آینده نزدیک فعال می‌شود.

نصیر دانشمند مدیر عامل شرکت ایران کولا نیز گفت: ١٢٠ میلیارد ریال در این واحد تولیدی سرمایه گذاری کردم تا نقشی در رونق تولید و اشتغال منطقه داشته باشم.

وی افزود: این واحد تولیدی از سوی سرمایه داران بومی منطقه دایر شده بطوریکه ٢٠ سال است چرخ آن می‌چرخد.

دانشمند بیان کرد: در صورت حمایت دولت از این واحد تولیدی شاهد افزایش تولید و ایجاد اشتغال بیش از ٢٠٠ نفر در شرکت ایران کولا خواهیم بود.

دهقان عضو هیات مدیره شرکت ایران کولا هم گفت: چندین سال است که برای دریافت سرمایه درگردش پیگیر هستیم اما متاسفانه برخی از مسوولان بویژه بانک‌ها همکاری نمی‌کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان رونق تولید توسعه اقتصادی زاهدان ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رونق تولید توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان رونق تولید توسعه اقتصادی زاهدان ایرانشهر واحد تولیدی ایران کولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای پارسال تا پایان بهمن ماه ۶ شرکت ورشکسته که درحالت تعطیلی قرار داشتند، با پیگیری‌هایی انجام شده احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

او افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درحوزه تولید ورفع موانع وبه ویژه کمک به رشد اقتصاد در شرایط فعلی وظیفه داریم دربخش‌های حقوقی وقضایی با حداکثر توان به مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی رسیدگی و بر اجرای صحیح قوانین نظارت کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ضرروت دارد ستاد اقتصاد مقاومتی با توان بیشتر و پیگیری مستمر و ویژه نسبت به مسائل این حوزه ورود کند البته درحال حاضر کارگروه‌ها مسائل و موضوعات را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند نشست‌هایی طی سال گذشته با حضور مدیران شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی، همکاران قضایی و مجموعه رفع موانع تولید داشتیم، اقدامات خوبی انجام شد و مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی در حوزه آب، برق و .. با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتفع شده است.

او افزود:همکاران ما در مجموعه دستگاه قضایی با تمام توان اهتمام ویژه در جهت کمک به این حوزه را داشتند با تلاش اداره تصفیه امور ورشکستگی ۲۶ شرکت تحت حمایت و نظارت اداره تصفیه در حال انجام امور خود هستند و ۲ هزار و ۲۰۹ کارگر به سرکارخود برگشته یا ازبیکاری آنها جلوگیری شده است.

حجت‌الاسلام اکبری گفت: ادر این مدت۲۳۴ نیرو حفظ وبا احیای ۸ واحد تولیدی برای تعداد ۷۷۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی