Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، دکتر حسین پور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  با اشاره به تزریق واکسن پاستوکووک در بندرعباس گفت: واکسن کرونا پاستوکووک محصول مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا، یکی از موثرترین واکسن‌های کرونا در دنیا است.

دکتر حسین پور با اشاره به اینکه این واکسن برای ۳ سال به بالا مناسب است افزود: واکسن کرونا پاستوکووک در سه دز تزریق می‌شود که برای مقابله با جهش دلتا بسیار موثر بوده تا حدی که قدرت پیشگیری از بیماری و بستری شدن در این واکسن، با تزریق سومین دز، ۹۱ و شش دهم درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مخالفان واکسیناسیون بیکار ننشستند/ فوت نخبه هرمزگانی بازی جدید برای تشویش اذهان عمومی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نخستین محموله از واکسن پاستوکووک از ۲۰ مهر ماه مطابق با گروه‌های سنی نوبت داده شده به افراد ۱۲ سال به بالا در بندرعباس، تزریق شده است.

دکتر حسین پور با اشاره به اینکه سامانه salamat.gov.ir برای نوبت دهی واکسن افراد ۱۲ سال به بالا هم چنان فعال است افزود: مطابق اطلاعیه جدید مهلت دریافت نخستین دز واکسن در افراد بالای ۱۲ سال تا ۲۵ مهرماه تمدید شده است.

او گفت: با توجه به اهمیت و لزوم واکسیناسیون از افراد واجد شرایط و خانواده‌ها درخواست می‌شود افراد در مهلت باقی ماننده برای ثبت نام و تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی رشتخوار، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برای پیشگیری و ریشه کنی بیماری‌های واگیر دامی، واکسیناسیون ۵۰۳ هزار و ۷۹۵ راس دام سبک و سنگین با استفاده از توان بخش دولتی و خصوصی به صورت رایگان در شهرستان رشتخوار انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته تیم های فنی دامپزشکی رشتخوار، به طور متوسط، ۳ نوبت به هر دامداری روستایی، مراجعه و واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های واگیر آبله، تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک انجام شده است.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام