Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در آئین رونمایی از 2 داروی دانش‌بنیان گیاهی موثر در بهبود علائم بیماران مبتلا به کرونا که با حضور فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، علی زینی‌وند استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در سالن پردیسان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تولید داروی دانش بنیان مقابله با کرونا در کرمان خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای بود که از دست‌اندرکاران آن سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای عرضه عمومی این داروها اخذ شده و تولید انبوه می‌شود، گفت: کشور ما جزو کشورهای پیشتاز در تولید علم است و با توسعه مراکز علمی و تحقیقاتی در کشور می‌توان این پیشرفت را توسعه داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه روزی در استان کرمان پزشکان هندی مستقر بودند و مردم برای درمان باید به آن‌ها مراجعه می‌کردند، افزود: اما امروز پزشکان متخصص بسیار خوبی در کشور و استان کرمان داریم.

وی با بیان اینکه توسعه شاخص‌های اقتصادی کشور را در مجلس پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: صدور مجوزهای اقتصادی باید بسیار تسهیل و روند آن کوتاه شود؛ زمانبر بودن اخذ مجوزها یک آسیب بزرگ است

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تأمین مالی، مشکلات مالیاتی و اخذ مجوزها سه مولفه‌ای است که سد راه تولیدکنندگان ما در کشور هستند، گفت: بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پایین دستی در حوزه فولاد در استان کرمان در حال انجام بوده که معطل مجوزها است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه وضعیت استان کرمان در پارک علم و فنآوری باید توسعه پیدا کند، افزود: تعداد پارک‌های علم و فناوری در کرمان باید افزایش یابد./ تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: پورابراهیمی مجوزهای اقتصادی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در نشست با سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر اظهار داشت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است.

وی، تولید ۴۰ نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این ۲ محصول، بازار خوبی در ازبکستان دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌تواند در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

کد خبر 6082169

دیگر خبرها

  • تنها تا ۲۶ اردیبهشت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی کسب و کار به الکترونیکی فرصت وجود دارد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان