Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برگزاری مسابقه پیامکی ویژه رانندگان تاکسی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی گفت: در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک با مشارکت سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از تاریخ ۰۱/‏۰۷/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۱۵/۰۷/۱۴۰۰ اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی بین رانندگان تاکسی شهر تهران با موضوع ایمنی عبور و مرور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: از میان رانندگان تاکسی شهر تهران که بالغ بر ۸۴ هزار نفر بودند که ۲۳ هزار نفر از آنان در مسابقه مذکور شرکت کردند.

سرهنگ علی همه خانی بیان داشت: از بین نفرات شرکت کننده، به ۲۰ نفر برتر که طی مراسم اختتامیه روز چهارشنبه مورخ ۲۱/‏۰۷/‏۱۴۰۰‬ در سالن الغدیر ستاد پلیس راهور فاتب با حضور معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب و همچنین معاون اجتماعی سازمان تاکسیرانی شهرداری شهر تهران معرفی گردیدند، لوح تقدیر اهدا شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاکسی پیامک مسابقه ورزش رانندگان تاکسی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • ترافیک در پایتخت اما روان