Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو آگوئرو تابستان گذشته و بعد از یک دهه حضور درخشان در منچسترسیتی که به ثبت ۱۸۴ گل در ۲۷۵ بازی برای سیتی‌زن‌ها انجامید، راهی بارسلونا شد. آگوئرو که به عنوان یک اسطوره اتحاد را ترک می کرد، یکی از مهم ترین انگیزه های خود برای حضور در بارسا را بازی کنار دوست صمیمی و قدیمی اش، لیونل مسی عنوان کرده بود؛ رخدادی که به دلیل انتقال شوکه آور و غیرقابل باور لئو به پاریس، هیچ گاه رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری| آگوئرو در جدیدترین مصاحبه اش با ال‌پایِس به صحبت در خصوص رفتن مسی از بارسلونا، مرگ مارادونا و دیگر موارد پرداخته که باهم می خوانیم. 

درگذشت مارادونا چه تاثیری روی شما گذاشت؟

حال بدی داشتم. خیلی بد. وقتی خبردار شدم، فکر کردم مثل دفعات متعدد قبلی، دروغ است، ولی بعد از آن که دیدم آدم های بیشتری در موردش صحبت می کنند، ماجرا را از یکی از اشخاص نزدیک تر جویا شدم و فهمیدم حقیقت دارد. 

چه چیزی برای بردن توپ طلا کم دارید؟

در موردش فکر کرده ام و یک روز هم از لئو پرسیدم. پاسخ داد برای شانس داشتن در خصوص بردن توپ طلا، باید لیگ قهرمانان ببرم و درست هم می گفت. 

آیا هیچ وقت با گواردیولا مشکل داشته اید؟

نه، هیچ وقت. هرگز با او بحث‌مان نشد. باید همه چیز را بین‌مان شفاف می کردیم. وقت به سیتی آمد، همدیگر را نمی شناختیم و دوره ای صرف شناختن هم کردیم. سه سال گذشته، فوق العاده گذشت. وقتی ژسوس به سیتی آمد، بلافاصله وارد ترکیب اصلی شد. باید سخت تر کار می کردم. ژسوس مقابل بورنموث مصدوم شد و مهاجم دیگری نبود. من باید بازی می کردم. در آن ۳ ماه، ۲۰ گل زدم و اطمینان لازم برای پپ را فراهم کردم. 

آیا از امضای قرارداد با بارسلونا پشیمان هستید؟

نه. اجازه بدهید صادقانه حرف بزنم. کدام بازیکن است که نمی خواهد در بارسا بازی کند؟ می توانم اطمینان دهم خیلی از بازیکنان هستند که دوست دارند این پیراهن را بپوشند و این فارغ از خوب بودن یا بد بودن بارسلونا در هر برهه ای است. 

من با ذهنیت بازی کنار لئو و ایجاد تیمی خوب، اینجا آمدم؛ باشگاه هم در حال ساختن این تیم خوب است. وقتی آنها تماس گرفتند، با خودم فکر کردم “اهمیتی نمی دهم چقدر به من دستمزد می دهند!” 

آیا می توانید خود را به عنوان یکی از بازیکنان ترکیب ثابت بارسلونا ببینید؟

فقط وقتی می توانید خود را فیکس در نظر بگیرید که همه چیز را درست انجام می دهید و به تیم کمک می کنید و من هم به همین فکر می کنم. در هر بازی که به میدان می روم، می خواهم به تیم کمک کنم گل بزند. این فارغ از تغییراتی است که رخ داده و رفتن لئو هم جزئی از آنها است. 

در مورد رفتن مسی از بارسلونا هم برایمان صحبت کنید.

وقتی فهمیدم، باورم نمی شد. آن روز شنبه، برای دیدن لئو به خانه اش رفتم و به خاطر شخصیتم و دیدن عذابی که در آن بود، سعی کردم کاری کنم که ماجرا را فراموش کند و برای همین شروع به صحبت در مورد تیمم در فیفا کردم. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مظفرالدین شاه در یک نمایش فقط دختران خوشگل را می‌بیند!

زی‌سان: مظفرالدین شاه قاجار در خاطرات خود از دومین سفراش به فرنگ در ۱۲۸۰ هـ ش (۱۳۲۰ هـ ق– ۱۹۰۲ م) روایتی جذاب از اجرای حرکات نمایشی سه دختر زیبای انگلیسی نقل می‌کند. 

به گزارش «زی‌سان»، مظفرالدین شاه در اولین سفر خود به انگلستان که معادل دومین سفر او به اروپا نیز بود، خاطره‌ای از دیدن سه دختر بسیار خوشگل نقل می‌کند. او در خاطرات روز ۱۶ جمادی اول نقل می‌کند: 

«ساعت نه رفتیم به هیپدرم اول که وارد شدیم پرده افتاده بود پرده که بالا رفت دورنمای جنگلی پیدا شد. من جمله یکی از دختر‌ها در طنابی اویزان شد و حلقه را بدندان خودش گرفت آن دو دختر دیگر مشغول بازی شدند خیلی بازی کردند دو فقره بازیشان که محل حیرت بود در اینجا مینویسیم رستان‌ها آویزان کرده بودند برای ژیمناستیک سه نفر دختر بسیار خوشگل که حقیقتا نقل داشتند.

بان حلقه آویزان شدند و مدتی چرخ میخوردند و آن دختر این‌ها را با دندان نگاهداشته بود یک بازی دیگر باز یکی از دختر‌ها اویزان شد و دو دست خودش را باز کرد بهر دستش یکی از دختر‌ها آویزان شده انواع معلق‌ها زدند بدون اینکه دستش خم شود مثل این بود که بچوبی آویخته باشند و بازی می‌کنند. بعد از اینکه انواع بازی‌ها کردند پرده افتاد بعد انواع بازی‌ها در آوردند.

اسب عربی بسیار قشنگ سفید خوبی بود به هوای موزیک رقص میکرد و با دستش طبل میزد به آهنگ موزیک انواع اقسام حرکات غریب و عجیب کرد بعد و لوسیپد باز‌ها آمدند حرکات غریب کردند. کاکاسیاهی بود و لوسیید سوار شده بود خیلی مقبول بود بعد ایلات و قطاع الطریق‌های قدیم را نمودند که تفنگ انداخته آدم را برهنه کردند و خانه آتش زده شد یکدفعه رودخانه آبی جاری شد و محوطۀ هیپدرم پر از آب شد اسب‌ها آمدند از دو ذرع راه خودشان را میانداختند توی آب خیلی تماشا داشت خیلی بازی‌های خوب کردند بعد از اتمام بازی برخاستیم سوار کالسکه شدیم با پرنس آرتور و جناب اشرف اتابک اعظم آمدیم منزل همراهان نوکر‌های ما هم اغلب بودند. چون شب جمعه بود آقا سید حسین آمد روضه خوبی خواند بعد از اتمام روضه خوابیدیم.»

به گزارش «زی‌سان»، مظفرالدین شاه که در دوره ولایت عهدی خود هیچ سفری به خارج از کشور نکرده بود، در دوران حکومت، سه بار به بهانه بیماری، ابتلا به نقرس، مداوا و استفاده از آب‌های معدنی به فرنگ سفر کرد.

اولین سفر خارجی مظفرالدین شاه در سال ۱۲۷۸ هـ ش (۱۳۱۸ ق- ۱۹۰۰ م) صورت گرفت.

در سال ۱۲۸۰ هـ ش (۱۳۲۰ ق- ۱۹۰۲ م) مظفرالدین شاه که نتوانسته بود در سفر اول خود از انگلستان دیدن کند، مجددا عازم اروپا شد. 

مظفرالدین شاه برای بار سوم هم به بهانه ابتلا به بیماری عازم اروپا شد.

tags # مظفرالدین شاه ، قاجار ، تاریخ ایران سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • وقتی مظفرالدین شاه در یک نمایش فقط دختران خوشگل را می‌بیند!
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد
  • بغض وینیسیوس شکست: اشک همه در آمد (عکس)
  • ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست