Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان دراگان اسکوچیچ در یکقدمی قرار گرفتن در جمع ۲۰ تیم برتر جهان قرار دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه هفته آینده (29 مهر) جدیدترین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام می‌کند، سایت «football-ranking.com» با پایان یافتن بازی‌های ملی اخیر و طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 1545 امتیاز و با یک پله صعود در رده بیست‌ویکم جهان و اول آسیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ در دو بازی اخیر خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا ابتدا با نتیجه یک بر صفر بر امارات غلبه کردند و سپس در دیداری خانگی مقابل کره جنوبی تن به تساوی یک - یک دادند.

در قاره آسیا ایران با 1545 امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. ژاپن با 1517 امتیاز (رده 28 جهان)، استرالیا با 1489.88 امتیاز (رده 34 جهان)، کره جنوبی با 1489.10 امتیاز (رده 35 جهان) و قطر با 1437 امتیاز (رده 47 جهان) به‌ترتیب رده‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

نصرتی: تیم ملی باید در دفاع چپ و راست بازیکن مطمئن داشته باشد/ زمان خوبی تلنگر خوردیم

جایگاه 10 تیم برتر جهان هم دستخوش تغییر می‌شود که بر این اساس بلژیک همچنان صدرنشین خواهد بود و تیم‌های برزیل (بدون تغییر)، فرانسه (یک پله صعود)، ایتالیا (یک پله صعود)، انگلیس (دو پله سقوط)، آرژانتین (بدون تغییر)، اسپانیا (یک پله صعود)، پرتغال (یک پله سقوط)، دانمارک (یک پله صعود) و مکزیک (یک پله سقوط) نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا دهم جهان قرار خواهند گرفت.

سایت «football-rankings.info» نیز جایگاه ایران را رتبه بیست‌ویکم جهان پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر فیفا دراگان اسکوچیچ تیم ملی جام جهانی قطر فیفا دراگان اسکوچیچ تیم ملی یک پله صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!