Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:54:21 GMT

عملیان پاکداشت به کلاک می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۳۵۹۸

عملیان پاکداشت به کلاک می‌رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمید عبدالله‌پور، سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با رویکرد جهادی شورای ششم شهر کرج و شهردار، قرار شد که پاکداشت جهادی شهر از نقاط آسیب‌پذیر از جمله کلاک شروع شود.

او افزود: این عملیات از طریق همکاری بین ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری، سپاه، هلال احمر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می‌شود.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: خدمات پزشکی، جُنگ شادی برای کودکان، آموزش‌های پلیس فتا از جمله برنامه‌های عملیات جهادی است که فردا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹

طرح آشکارسازی المان‌های بزرگراهی منطقه ۱۹ به منظور افزایش ایمنی این شریان‌ها و کاهش تصادفات اجرا شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: اجرای طرح آشکارسازی، علائم و المان‌های ترافیکی با رنگ آمیزی موجب جلب توجه رانندگان به هشدار‌ها و افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: به همین منظور بیش از ۱۵۰ متر مربع نیوجرسی در مسیر شرقی و غربی بین باند تندرو و کندرو بزرگراه آزادگان مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار با رنگ زرد و مشکی آشکار سازی شد.
اخگر پور در خصوص عملیات خط کشی معابر به اجرای ۲۱۰ متر طول خط کشی سرعتکاه و خطوط کاهنده در غرب به شرق کندرو بزرگراه آزادگان ورودی شهرک مرتضی گرد، ۷۵ متر بلوک عابر پیاده و ۲۵۰ متر خط کشی اطراف سکو‌ها و ۲۰ عدد خطوط نوشتاری و فلش در پایانه جدید الاحداث بهشت در ناحیه یک برای بهره مندی از این فضا و تردد ایمن شهروندان اشاره کرد.
سرپرست شهرداری منطقه از مرمت و تعمیر ۱۲۰ شاخه گاردریل در بزرگراه‌های شهید هاشمی، شهید کاظمی، شهید تندگویان و آزادگان طی یک ماه اخیر خبر داد.

دیگر خبرها

  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل