Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:34:04 GMT

جدایی کاپیتان سوم بارسلونا قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۳۶۰۱

جدایی کاپیتان سوم بارسلونا قطعی شد؟

به نظر می رسد سرخی روبرتو در حال سپری کردن آخرین ماه های حضور خود در ترکیب بارسلونا است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه خوان لاپورتا اخیرا اطمینان داد توافق برای تمدید قرارداد با سرخی روبرتو در حال نهایی شدن است، نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد مذاکرات آنطور که چند هفته قبل برنامه ریزی شده بود پیش نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد سرخی روبرتو با باشگاه بارسلونا در تاریخ 30 ژوئن 2022 به پایان می رسد و اخبار حاکی از آن است که خوش بینی چندانی در مورد تداوم دوران حضور این بازیکن در استادیوم نوکمپ وجود ندارد.

 

 

روند مذاکرات متوقف شده و هیچ جلسه ای با مدیران بارسلونا برای از سرگیری این روند برنامه ریزی نشده بود. حتی اوندا سرو نیز اطمینان داد که مذاکرات به طور کامل شکست خورده و کاپیتان سوم بارسلونا می تواند در پایان فصل این باشگاه را ترک کند. خوان لاپورتا حتی در هنگام برگزاری مراسم معارقه لوک دی یونگ نیز مدعی شد تمدید قرارداد سرخی روبرتو نهایی شده، اما حالا به نظر می رسد که وضعیت کاملا تغییر کرده و شرایط آینده این بازیکن در باشگاه پیچیده به نظر می رسد.

 

اگر مدیران بارسلونا و سرخی روبرتو تا قبل از تاریخ 31 دسامبر آینده به توافق نهایی نرسند، این مدافع کناری می تواند از اول ژانویه به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه های دیگر مذاکره کند. سرخی روبرتو اخیرا و به خصوص در دیدار مقابل بایرن مونیخ در نوکمپ از سوی هواداران بارسلونا مورد سرزنش قرار گرفت و حالا احتمال جدایی این بازیکن بیشتر از همیشه شده است.

سرجی روبرتو لاپورتا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرجی روبرتو لاپورتا بارسلونا سرخی روبرتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو

رئال مادرید با 6 بازیکن گران قیمت ارزشمندتر از بارسلونا در ال کلاسیکو شناخته شد.

به گزارش فارس، ارزش بلینگام با 180 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن رئال 2 برابر گاوی با ارزش 90 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن بارسلونا است.

رئال مادرید با ارزش 1.04 میلیارد یورو گران ترین تیم باشگاهی اسپانیاست اما بارسلونا 250 میلیون یورو ارزان تر از تیم مادریدی است.

رئال مادرید در تابستان گذشته ارزشمندترین بازیکن خود یعنی جود بلینگام را با 120 میلیون یورو به خدمت گرفت تا ارزش رئال از بارسلونا سبقت بگیرد.

سایت ترانسفر مارکت گران ترین ترکیب تیم منتخب دیدار امشب ال کلاسیکو را معرفی کرد که ارزش رئالی های تیم منتخب تقریبا «3 برابر» ارزش بارسلونایی ها است.

بر اساس گزارش این رسانه، رئال مادرید با داشتن 6 بازیکن در ترکیب تیم منتخب ال کلاسیکو با ارزش 690 میلیون یورو بالاتر از بارسلونا با 5 بازیکن با ارزش 265 میلیون یورو ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئال مادرید بارسلونا را در هم کوبید (گزارش تصویری) کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)