Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@04:06:06 GMT

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در خمین

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۳۷۲۲

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در خمین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف حدود یک کیلوگرم تریاک،‌ در عملیات دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهزاد فکوری"در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و قصد وی برای انتقال مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به شهرستان خمین،‌بررسی موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مراقبت های نامحسوس ماموران انتظامی،‌سرانجام خودروی سواری که این فرد برای جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می داد، شناسایی و در هنگام ورود به شهرستان خمین توقیف شد.

وی با اشاره به کشف مقدار تقریبی یک کیلوگرم تریاک در بازرسی مأموران از خودروی توقیفی بیان داشت: متهم دستگیر شده ، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد./صداو سیما

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود دو محموله قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شده و آن‌ها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

حاجیان گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودروهای توقیفی، حدود 171 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و 6 نفر از اعضای هر دو باند را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه به کشف حدود 256 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 25 روز ابتدایی سال اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که بیش از 115 کیلوگرم بوده است، 121 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به انهدام 10 باند توزیع مواد و پلمب 37 واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آن ها استفاده می‌شد، بیان کرد: 126 خرده فروش نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

حاجیان با اشاره به جمع‌آوری 535 معتاد از سطح شهرها و روستاهای استان، گفت: پلیس این آمادگی را دارد در صورت فراهم کردن زیرساخت ها توسط نهادهای مسئول ظرف مدت 48 ساعت نسبت به جمع‌آوری همه معتادان متجاهر اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر