Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین با حضور در روستای خرزان از کاروان سرای شاه عباسی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز پنجشنبه با حضور در روستای خرزان از کاروان سرای شاه عباسی که از آثار تاریخی متعلق به دوره قاجار در این روستا است، بازدید کرد. 

استاندار سپس با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ضمن بررسی مشکلات منطقه با اهالی این روستا دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در ادامه این بازدیدها جمالی پور استاندار قزوین از روستای مزرعه محمودی بازدید کرد.

استاندار قزوین با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای مزرعه محمودی ضمن دیدار و گفتگو با مردم شریف این روستا به بررسی مسائل و مشکلات این روستا پرداخت.

در این بازدیدها شفیعی فرماندار شهرستان قزوین، محمد بیگی نماینده مردم  قزوین در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی استاندار را همراهی کردند.

روستای مزرعه محمودی و روستای تاریخی خرزان  از توابع بخش کوهین واقع در شهرستان قزوین است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان