Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:17:18 GMT

مجری ارتباطات روستایی در وزارت ارتباطات منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۳۸۴۱

مجری ارتباطات روستایی در وزارت ارتباطات منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرج روحی به عنوان مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری منصوب شد.

عیسی زارع پور در راستای سیاست‌های عدالت محور دولت سیزدهم و خدمت‌رسانی به مناطق روستایی و توسعه شبکه ملی اطلاعات، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهرداد ترابیان، طی حکمی ایرج روحی را به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری» (USO) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتصال روستاهای با جمعیت بالای بیست خانوار به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۱۴۰۱ با کیفیت مناسب؛ ارتقا کیفیت شبکه در روستاهای راه‌اندازی شده؛ بروز رسانی آمار و شاخص‌ها و نیز توسعه متوازن و عدالت محور خدمات ارتباطی روستایی؛ استفاده حداکثری از ظرفیت اپراتورهای مخابراتی؛ تقویت فضای رقابتی با شناسایی و استفاده از سایر ظرفیت‌های فنی کشور؛ راه‌اندازی مکانیسم سنجش و پایش برخط کیفیت شبکه ارتباطی در روستاها؛ شفافیت در قراردادها و فرآیندها و مدیریت بهینه منابع اجرای طرح و بهره‌گیری از ظرفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شکوفایی و توسعه اقتصاد روستاها از اهم انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرجی روحی است که در حکم انتصاب وی آمده است.

ایرج روحی داری مدرک کارشناسی ارشد مخابرات است و بیش از دو دهه تجربه در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های ملی را در کارنامه خود دارد.

وی پیش‌ از این مسئول توسعه زیرساخت شبکه ملی عدالت بوده و مدیریت صنعت زیرساخت و سلولار صنایع مخابرات ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

تاکنون حدود ۸۰ درصد از روستاهای بالای بیست خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

کد خبر 5327424 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات توسعه روستاها حکم انتصاب عیسی زارع پور حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فیس بوک فناوری فضایی پارک فناوری پردیس گوگل خودروی برقی همراه اول اینترنت نوآوری تحقیقات علمی جایزه مصطفی ص ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته تغییر اقلیم وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی، ابوالفضل رئوفی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر محیط زیست، توسعه پایدار و امور فناوری را به سمت رئیس کمیته تغییر اقلیم وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

در حکم رئوفی آمده است: امید است در راستای برنامه‌ریزی، هدایت، تهیه و تدوین برنامه مدیریت تغییر اقلیم بخش کشاورزی با مشارکت معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط و شرکت‌های دانش بنیان و با استفاده از فناوری‌های نوین، موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6076710

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • رییس کمیته تغییر اقلیم وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود