Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رستم، سیدصولت مرتضوی در این سفر یک روزه به عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی، در شهرستان‌های رستم و ممسنی حضور می‌یابد.

دیدار مردمی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا در شهر مصیری، بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهرستان رستم و بررسی پروژه پل فهلیان به پل پریم از جمله برنامه‌های معاون اجرایی رئیس جمهور در شهرستان رستم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از کارخانه تعطیل و در انتظار بازگشایی قند ممسنی که سال‌ها است پرونده مطالبات کارگران آن در دیوان عدالت و دادگستری استان فارس در دست بررسی است نیز از برنامه‌های نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان رستم است.

 حضور در میان مردم ممسنی، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های ممسنی و رستم در شهر نورآباد نیز از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس جمهور به دو شهرستان محروم ممسنی و رستم است.

 لازم به ذکر است معاون اجرایی ریاست جمهوری در حالی به ممسنی و رستم عزیمت نموده است که پیش از این حضور وزیر کشور در این دو شهرستان اطلاع رسانی شده بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله رئیسی معاون اجرایی رئیس جمهور سید صولت مرتضوی کارخانه قند ممسنی بیمارستان رستم بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند